Archief - TK drie officiële Playstation 2 winkelrekken

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

red Bulleke

Legacy Member
Te koop aangeboden voor ne maat van mij:

Exclusief en officieel Sony PS2 display (rek)! Nog steeds in uitstekende staat. Hoogte +- 1m90. Kan gebruikt worden om een hele boel games (of dvd's) in op te bergen.

Foto

In totaal zijn er drie dergelijke rekken in de aanbieding. Mogen de deur uit vanaf €30/stuk. Rekken werden destijds aangekocht aan €200/rek. Geen verzending mogelijk, rekken dienen in Gooik (Pajottenland) te worden afgehaald.

quake3

Legacy Member
waar af te halen?
edit: oops hebr over gelezen.
ik wil wel 30 euro geven, maar het is iets te ver voor mij.
Moest iemand uit W-Vl er ook 1 willen, dan kunnen we mss iets regelen

Wandering

Legacy Member
Kunnen de games erin zodat je enkel de rugzijde ziet? Want het lijkt alsof je ze met de front naar voren moet zetten en dan achter elkaar.

kristofb

Legacy Member
Wandering zei:
Kunnen de games erin zodat je enkel de rugzijde ziet? Want het lijkt alsof je ze met de front naar voren moet zetten en dan achter elkaar.

Deze vraag had ik ook graag beantwoord gezien!

Kristof

Legacy Member
ja in deze rekken zitten de games altijd met de front naar voren

red Bulleke

Legacy Member
Idd mannen, games kunnen er enkel ingezet worden met het frontje naar voren.

septentrio

Legacy Member
Ik wil er ook één voor 30 euro, maar ik moet nog zien hoe ik het transport moet regelen want ik gok dat dit niet in een gewone 5 deurs sedan zal passen...

red Bulleke

Legacy Member
@septentrio, ik zal morgen de juiste afmetingen aan mijne maat vragen, dan kan je alvast beginnen meten ;)

red Bulleke

Legacy Member
de lang verwachte update ;)
Hoogte: 190 cm
Breedte: 66 cm
Diepte (voet) 53 cm

septentrio

Legacy Member
Ik wil er wel één, maar ik moet nog es goed rondkijken hoe het transport zou verlopen. Er zijn een aantal mogelijkheden, maar ik moet kijken welke een realistische optie kunnen zijn.

BosaBoss

Legacy Member
Is er nog één beschikbaar? Dan heb ik interesse. Kan er eventueel geruild worden met games?

red Bulleke

Legacy Member
zijn momenteel nog alle drie beschikbaar, geen ruil, enkel verkoop :)

BosaBoss

Legacy Member
Is er een mogelijkheid om ze dichter bij Limburg op te halen? Anders betaal ik al de helft van de rek aan brandstof.

Edit
Maar ik kan misschien wel iets regelen met vervoer van mijn werk, dan is dat brandstofprobleem opgelost en plaatsgebrek zal ik dan zeker niet hebben.
Voor mij al zeker 1 rek. Als niemand de andere twee wil dan wil ik die ook wel meenemen.

BosaBoss

Legacy Member
Dus, voor alle zekerheid een bod van €60 voor twee rekken.
1 voor mij en 1 voor Wandering.

red Bulleke

Legacy Member
@Bosaboss en Wandering: verkocht!

Bosa: ik stuur jou PM om verder af te spreken dan, aangezien jij voor transport zorgt.
Reserveer ik het derde rek ook voor jou, of mag ik hiervoor nog wat promo voeren? :)

BosaBoss

Legacy Member
Oke, prima, daar wacht ik dan op :)

@septentrio
Lol, dat ligt dan op mijn terugweg ja ;) Als je interesse hebt in die derde stuur me dan een PM, dan neem ik ze alledrie.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan