Archief - TK Defecte PS3 YLOD

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cor3

Legacy Member
Mijn Playstation 3 60GB is stuk gegaan aan het bekende probleem YLOD. Ik heb ondertussen al een PS3 Slim, deze staat dus alleen maar in de weg... Moest er iemand hem willen overkopen om hem zelf te repareren of te laten repareren, laat het mij weten.

De garantieperiode is verlopen, anders is het toestel nog in een goede staat, enkel de blauwe schroef van de HDD is stuk gedraaid. Niet onbelangrijk is dat het een refurbished toestel van Sony is aangezien mijn vorige ook stuk was en ik deze in de plaats heb gekregen.

Prijs is overeen te komen.

Liefst komen ophalen.

Pic:

x5tu6h.jpg

aanvaardhet

Legacy Member
Hier misschien ook wel interesse. Prijs, aankoopdatum, grootte hd?
eventueel model nr, staat op achterkant. bijv. CECHG01

Cor3

Legacy Member
Aankoopdatum: kan ik niet met zekerheid zeggen, daar het een refurbished PS3 van Sony is...

60GB versie

Model nr.: CECHC04

Wat ben je bereid ervoor te betalen? Zend PM.

enZiiime

Legacy Member
Als je geen infra's wilt: alles regelen via het topic en niet via PM (buiten dat de verkoop rond is natuurlijk).

Gratis up & een tip :p


Edit: Misschien wel even meedelen dat je deze zelf al hebt proberen repareren en deze na 2 weken weer stuk is gegaan, weinig kans dat het terug (deftig) opgelost kan geraken dmv heatgun ed.

Pieter3770

Legacy Member
Is er nog iets bij?
Kabels? Doos? Controller?
Kom je soms in Leuven?
Verzending mogelijk? Voor hoeveel euro extra?
Voor de rest echt niks anders defect?

Ik zou er ook +- 50€ voor over hebben.
En dan krijg ik toch voorrang zeker? :) Aangezien 2dehands.be vol zeverpiekes zit.

Cor3

Legacy Member
De kabels mag je van mijn part erbij hebben, ik heb de originele doos nog staan dus die kan je ook hebben. Indien je een controller bij wil dan kan dit, maar dan zou ik wel 15-20eur extra willen. De controller is een Sixaxis, dus geen Dualshock 3...

Ik kom heel zelden in Leuven en familie heb ik daar ook niet. Wat verzending betreft heb ik eigenlijk geen idee? Heb nog nooit iets van dergelijke grootte moeten verzenden op mijn eentje. Voorstellen? :p

Verder is er bij mijn weten niets defect aan het toestel behalve de YLOD en die kapotte HDD-schroef. Vorige week werkte alles nog perfect tot de YLOD...

Jij kan voorrang krijgen.

Pieter3770

Legacy Member
De controller hoeft niet voor mij.
De doos en de kabels wel indien mogelijk.
Ik wil dan wel 50€ geven.
Verzending kan via Kiala. Dan wordt het pakje in een krantenwinkel in Leuven afgeleverd. Kost 4€ geloof ik.
Als je het niet kent, dit is de website: Vereenvoudig uw levering | Kiala
In Leuven zijn er 5 krantenwinkels die meedoen: Kiala Verzendservice

Op die site kan jij ook kijken welke er in jouw gemeente meedoen.

PS: je hebt 'm toch niet al zelf proberen te herstellen?

Pieter3770

Legacy Member
Heb net zijn berichten opgezocht.
Hij heeft dus inderdaad zelf de YLOD al gerepareerd, maar na 2 weken is 't opnieuw kapot gegaan.
Alleen al voor het feit dat je dat niet vermeld hebt doe ik geen zaken meer met je. Ga maar wat klooien op Kapaza en 2de hands!

Cor3

Legacy Member
Ik heb hem inderdaad al zelf gerepareerd, werkte 2 weken... Ik had dit misschien moeten vermelden, ok. Maar hij werkte terug opnieuw na mijn fix, dus het is niet dat ik hem naar de haaien geholpen heb... Naar mijn mening heb ik gewoon te veel of te weinig koelpasta aangebracht, waardoor hij opnieuw YLOD geeft. Dus hij kan nog altijd opnieuw gerepareerd worden door iemand die daar misschien meer verstand van heeft. Ik zag het gewoon zelf niet zitten om hem opnieuw te herstellen vandaar dat ik een nieuwe gekocht heb.

aanvaardhet

Legacy Member
Als ge nie meer van plan zijt mensen op te lichten op kapaza en 2dehands heb ik wel interesse in de blu-ray lens die der in zit. Indien die geen problemen gaf offcourse.

Pieter3770

Legacy Member
Ik wil 't er eventueel ook nog wel op wagen, maar dan enkel voor 30€.
Dus misschien dan toch beter via Kapaza omdat je daar, door te verzwijgen, waarschijnlijk meer kan krijgen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan