SupahMan
Legacy Member
Hierbij verkoop ik men versie van The Division.
Er zitten ook nog enkele ongebruikte codes bij voor wat outfits (paramedic, policeman en firefighter). Kreeg ik er bij toen ik hem ging kopen op de release, maar heb ze nooit gebruikt.
Afhalen kan te Gent.
Verzending is mogelijk vanaf 2,5 euro (b-post in bubblewrap)
Gelieve dan ook exclusief te bieden.
Startbod: 30excl.
Happy bidding
Er zitten ook nog enkele ongebruikte codes bij voor wat outfits (paramedic, policeman en firefighter). Kreeg ik er bij toen ik hem ging kopen op de release, maar heb ze nooit gebruikt.
Afhalen kan te Gent.
Verzending is mogelijk vanaf 2,5 euro (b-post in bubblewrap)
Gelieve dan ook exclusief te bieden.
Startbod: 30excl.
Happy bidding

