Archief - Slim Console + games ( Dirt 2, GT5, ... )

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

|XcW|

Legacy Member
Hallo

Wegens geen interesse meer in mijn PS3 ga ik deze van de hand doen.

Het betreft het volgend pakket:

PS3 Slim 120Gb + Controller
Colin McRae Dirt 2
Gran Turismo 5 Prologue
Spyro The Dragon Dawn Of The Dragon
Race Driver Grid

Prijzen:
Console: €200/€240
Cm Dirt 2: €30/€45
Gran Turismo 5 Prologue: €10/€15
Spyro: €12/€20
Race Driver Grid: €10/€15

Minimum voor alles: €260
Meeneem voor alles: €330

Enkel af te halen in Diepenbeek.

Sir. K

Legacy Member
Dirt 2 bied ik 30 euro indien je het spelletje toch zou verzenden

wnr sluit je af?

Zakman

Legacy Member
Bodje van 10 euro inclusief van GT5 prologue. Laat me maar iets weten via PM. Gegarandeerd dat ik deze topic uit het oog verlies :p

|XcW|

Legacy Member
Zakman zei:
Bodje van 10 euro inclusief van GT5 prologue. Laat me maar iets weten via PM. Gegarandeerd dat ik deze topic uit het oog verlies :p

Sigh, prijzen zijn exclusief.

Metteh

Legacy Member
Als het garantiebewijs erbij zit zal ik is over nadenken.
Was eigenlijk nog aant twijfelen om ene te kopen. ;)
+ koop zo'n zaken nie graag tweedehands.

|XcW|

Legacy Member
murder inc zei:
Als het garantiebewijs erbij zit zal ik is over nadenken.
Was eigenlijk nog aant twijfelen om ene te kopen. ;)
+ koop zo'n zaken nie graag tweedehands.

Ik ben van Diepenbeek. Als er iets mee scheelt moogt ge altijd terug komen ;).
Moest er iets aan mankeren zou ik hem helemaal niet verkopen dus...
Garantiebewijs zit er dus bij...

Wandering

Legacy Member
Alle toebehoren nog bij de ps3 incl. dualshock, originele doos en handleidingen + garantiebewijs?
Dan 200 euro op console
10 euro op spyro afgehaald.

|XcW|

Legacy Member
Wandering zei:
Alle toebehoren nog bij de ps3 incl. dualshock, originele doos en handleidingen + garantiebewijs?
Dan 200 euro op console
10 euro op spyro afgehaald.

Jup, alles is er nog bij. Net zoals je hem nieuw koopt.

Boden noted...

Sir. K

Legacy Member
Wordt mijn bod genoteerd of niet (dus wel verzending)? If so, wnr sluit je af?

|XcW|

Legacy Member
Sir. K zei:
Wordt mijn bod genoteerd of niet (dus wel verzending)? If so, wnr sluit je af?

Bod genoteerd. Indien het exclusief is...
Staat hier pas op. Ben dus nog niet direkt van plan om af te sluiten...

Sir. K

Legacy Member
|XcW| zei:
Bod genoteerd. Indien het exclusief is...
Staat hier pas op. Ben dus nog niet direkt van plan om af te sluiten...

Is inderdaad exclusief. Mijn bod blijft dus gelden. Voor hoeveel zou je het direct verkopen?

Sir. K

Legacy Member
Blijf bij mijn 30euro excl. Maar wel op voorwaarde. Dus dit wil zeggen dat als ik in de tussentijd ergens anders sneller aan Dirt 2 kan geraken dat mijn bod vervalt, aangezien ik niet weet hoe lang het hier zou open blijven :)

|XcW|

Legacy Member
Sir. K zei:
Blijf bij mijn 30euro excl. Maar wel op voorwaarde. Dus dit wil zeggen dat als ik in de tussentijd ergens anders sneller aan Dirt 2 kan geraken dat mijn bod vervalt, aangezien ik niet weet hoe lang het hier zou open blijven :)

Kzal zien...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan