Archief - Semi Defecte PS3 te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Creep

Legacy Member
Te koop wegens FUCKED door de garantie van Sony, die maar 1 jaar is.

De PS3 werkt nog PERFECT, alleen wil hij geen Blu-rays meer lezen. Dus geen bluray games of films. Voor de rest werkt hij nog perfect, je kan dus alle PSN games spelen, DVD's zien, hem gebruiken als media hub...

Heb al opgezocht en het is de bluray MOTOR die kapot is, reparatie bij SONY kost 149€ en ik wil hen niet het genoegen geven om dat te doen. Ik haal liever een nieuwe slim dan...

Als je een handige harry bent kan je die zelf vervangen voor 60€, maar dat ben ik niet.

PS3 komt met GARANTIEBEWIJS van game mania, aangekocht vorig jaar in augustus (goed te gebruiken als WC papier)
DOOS
Sixaxis controller (dual shock hou ik liever bij)
composiet kables
stroomstekker...

PSN games geinstalleerd:

Wipeout HD/Fury
Flower
Kung Fu Chaos ofzoiet
Pixeljunk Eden

vraagprijs: geen flauw idee... toch minstens 75€, anders hou ik hem wel bij als koffietafel
meeneemprijs: 150€
!!!WORDT OOK IN VRIENDENKRING EN ANDERE ONLINE SITES AANGEBODEN!!!

bieden loopt tot woensdag avond

FUCK SONY

aanvaardhet

Legacy Member
Zit er een controller bij, voeding, hdmi of andere beeldkabel... ?

Creep

Legacy Member
PS3 komt met GARANTIEBEWIJS van game mania, aangekocht vorig jaar in augustus (goed te gebruiken als WC papier)
DOOS
Sixaxis controller (dual shock hou ik liever bij)
composiet kables
stroomstekker...

...

FreakyJP

Legacy Member
Creep zei:
Te koop wegens FUCKED door de garantie van Sony, die maar 1 jaar is.

Normaal gezien zou je 2 jaar garantie moeten hebben, dit is een verplichting van de EU (ook al geeft Sony zelf maar 1 jaar). Ik zou toch nog eens polsen bij de Game Mania.

Creep

Legacy Member
heb ik gedaan... ze zeggen dat sony een 'loophole' heeft gevonden en niets aanvaarden na 1 jaar. Als je 'YLOD4' hebt, dan is garantieverlenging, net zoals bij RROD, maar natuurlijk erkennen ze het Blu Ray discread fail probleem nog niet, terwijl er al HONDERDEN youtube filmpjes bestaan over het fenomeen.

2 Jaar garantie is blijkbaar alleen geldig als het probleem zich voordeet van het begin van de looptijd... probeer dat maar eens te bewijzen

aanvaardhet

Legacy Member
Is er geen manier om ervoor te zorgen dat je de YLOD4 error krijgt? Bij de xbox 360 kan je RROD forceren door hem in een handdoek te wikkelen en laten bakken. Misschien dat je op die manier alsnog aanspraak kan maken op garantie en een vervangconsole uit de brand kan slepen...

Creep

Legacy Member
da zal wss wel gaan, maar dan is mijn blu ray motor nog steeds niet gerepareerd. ge krijgt blijkbaar uwen ouwe terug, nie een refurbished

Creep

Legacy Member
ik zet deze topic even 'on hold' tot morgenavond, want heb juist telefoon gehad van sony dat hij 'toch misschien wel' onder garantie zou kunnen vallen aangezien er 'blijkbaar' een reeks was met een foutieve blu ray diode die na een tijd het begeeft. Ze moesten het nog met de supervisor bespreken :/

Mijn dreigement met test aankoop, de consumentenbond en de familieadvokaat was toch niet vruchteloos

Undeadhunter

Legacy Member
Creep zei:
ik zet deze topic even 'on hold' tot morgenavond, want heb juist telefoon gehad van sony dat hij 'toch misschien wel' onder garantie zou kunnen vallen aangezien er 'blijkbaar' een reeks was met een foutieve blu ray diode die na een tijd het begeeft. Ze moesten het nog met de supervisor bespreken :/

Mijn dreigement met test aankoop, de consumentenbond en de familieadvokaat was toch niet vruchteloos

Alsof het hun kan schelen als ge dat zou doen ... zo een gigant als Sony :p

Belgerbil

Legacy Member
Creep zei:
ik zet deze topic even 'on hold' tot morgenavond, want heb juist telefoon gehad van sony dat hij 'toch misschien wel' onder garantie zou kunnen vallen aangezien er 'blijkbaar' een reeks was met een foutieve blu ray diode die na een tijd het begeeft. Ze moesten het nog met de supervisor bespreken :/

Mijn dreigement met test aankoop, de consumentenbond en de familieadvokaat was toch niet vruchteloos

kheb het ook gehad :) als het ne PS3 van de eerste generatie is dan is het goed mogelijk. kheb hem toen gewoon opgestuurd en een nieuw toestel gekregen met mijn hard disk erin voor de save games etc.

best vriendelijk van die mensen ze :).

good luck

Creep

Legacy Member
ik ben dit weekend niet thuis, dus ik pm zondag avond wel voor eventueel maandag
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan