Archief - Saboteur te ruil

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

randal

Legacy Member
MAG DICHT
RUIL GEVONDEN

ik zoek een recent game, of een combinatie van een minder recent+een oud
vb dirt 2 + battlefield bad company (minder recent+oud)
of bbc+F1+pure (3 oude games dus.. zoals folklore, sega megadrive collection, F1, pirates of the carribean, bad company,..)
of 2 oude plus opleg... of 1 minder recent+opleg.. of ...:D
jammer dat bioshock 2 of dante's inferno nog niet uit is..:(
1 minpunt: game zal pas in de loop van volgende week uit zijn... (kben graag snel met mn deals..)

Sjoeantie

Legacy Member
Interesse in volgende games om een deal te maken?
Prototype
UFC
Rockband
Borderlands
50 Cent Blood on The Sand
NHL 09

randal

Legacy Member
Sjoeantie zei:
Interesse in volgende games om een deal te maken?
Prototype
UFC
Rockband
Borderlands
50 Cent Blood on The Sand
NHL 09

de meeste al gehad, helaas

DIRECT DEAL= Dirt 2 + Battlefield Bad Company

snoopertrooper

Legacy Member
ruilen tegen prince of persia en resistance 2 samen?

randal

Legacy Member
Foirzie zei:
Das goed voor mij.

kga er wel een nachtje over slapen...mocht ik nog een beter voorstel krijgen..
jammer dat je dirt 2 niet liggen hebt.. dirt2+battlefield zou direct deal zijn

randal

Legacy Member
upke 1
niemand die dirt 2 wegdoet?
dirt 2 + 10 euro of dirt 2 + bad company. tegen mn saboteur..? iemand :applause:

staat nu ook op kapaza

Foirzie

Legacy Member
5 euro? Dat is toch absurd.
Bad company + prototype is een goede deal.

De tweedehands prijs van deze twee is hoger dan de nieuwprijs van jouw saboteur op bepaalde sites.
Met 5 euro ga je geen nieuw game kopen. Mss een pizza van dr oetker, maar daar zal het bij blijven.

randal

Legacy Member
Foirzie zei:
5 euro? Dat is toch absurd.
Bad company + prototype is een goede deal.

De tweedehands prijs van deze twee is hoger dan de nieuwprijs van jouw saboteur op bepaalde sites.
Met 5 euro ga je geen nieuw game kopen. Mss een pizza van dr oetker, maar daar zal het bij blijven.

nee volstaat :D

randal

Legacy Member
Foirzie zei:
Gaat de deal door of niet?
Cheers

nee
reden waarom ik 5 euro opleg vroeg.. is omdat ik prototype al gespeeld heb..
jammer dat je anders geen oude games meer liggen hebt..

randal

Legacy Member
nog een upke

DIRECT DEAL= 3 oude games (waaronder battlefield bad company+prostreet + dirt/F1/Folklore/pirates of the carribean)

vanavond sluit ik af
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan