Archief - Ratchet & Clank

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Shivte

Legacy Member
Ratchet & Clank
Zonder the bouncer preoder dlc

Min 30incl
Meeneem 35incl

randal

Legacy Member
ik weet dat ze hier voor rond de 30/35 euro op de site verschijnen.... maar wetende dat het game nieuw maar 36,95 euro kost.... dan vind ik de vraagprijs voor een 2ehands exemplaar te veel

Goldrusher

Legacy Member
randal zei:
ik weet dat ze hier voor rond de 30/35 euro op de site verschijnen.... maar wetende dat het game nieuw maar 36,95 euro kost.... dan vind ik de vraagprijs voor een 2ehands exemplaar te veel
The fuck?

De adviesprijs is 40 euro nieuw. Shivte vraagt 30 euro. Da's verdorie al 25% korting, op een game van amper 4 dagen oud.

randal

Legacy Member
Goldrusher zei:
The fuck?

De adviesprijs is 40 euro nieuw. Shivte vraagt 30 euro. Da's verdorie al 25% korting, op een game van amper 4 dagen oud.

36 min 25% korting (9 euro) is 27 euro ;) En sinds wanneer telt een adviesprijs ipv een winkelprijs ??

Arkaine

Legacy Member
randal zei:
36 min 25% korting (9 euro) is 27 euro ;) En sinds wanneer telt een adviesprijs ipv een winkelprijs ??
Agree

Dit spel vind je al voor 34€.
Vroeger mocht je om een of andere reden niet vergelijken met online winkels, geen idee of dat nog zo is maar ja

Gevraagde prijs is te hoog gewoon, ik zie niet in waarom je mensen niet zou mogen waarschuwen

En om geen infraction ouzo te krijgen: bod van 20€ incl. :ironic:

randal

Legacy Member
Arkaine zei:
Agree

Dit spel vind je al voor 34€.
Vroeger mocht je om een of andere reden niet vergelijken met online winkels, geen idee of dat nog zo is maar ja

Gevraagde prijs is te hoog gewoon, ik zie niet in waarom je mensen niet zou mogen waarschuwen

En om geen infraction ouzo te krijgen: bod van 20€ incl. :ironic:
Je mag wel vergelijken met andere Belgische winkels. Ik had wel interesse in het game, maar ik wou niet bieden met een mininum van 30euro op een game die nieuw bijna evenveel kost. Goldrusher reageert in dit topic terwijl hij of zijn geen intentie heeft om te reageren op het aangeboden artikel (zonder koopdrang dus ;) )...bijgevolg wordt dit als "off-topic" beschouwd en riskeert hij of zij berispt te worden door een toezichthouder/-ster. Feitelijk kan of zou dit verwijderd moeten worden door de forumbot.... als er tenminste consequent opgetreden wordt. The Fuck (ps: niet persoonlijk bedoeld Goldrusher, ik werd in het verleden vergelijkbaar kleinzierig berispt)

Jonas89

Legacy Member
randal zei:
ik weet dat ze hier voor rond de 30/35 euro op de site verschijnen.... maar wetende dat het game nieuw maar 36,95 euro kost.... dan vind ik de vraagprijs voor een 2ehands exemplaar te veel

oja, want t'is een "tweedehands". Djeezus, die game zal niet vol krassen staan of doosje zal niet vermorzelt zijn hoor. Game-release is 1 week oud

@Shivte: probeer de game te verkopen op tweedehands.be of Kapaza, ik zal dat volgende week ook doen, en daar zal je de prijs krijgen wat je ervoor vraagt. Hier op 9lives proberen ze constant aftebieden!

Xtralecherus

Legacy Member
Ruilen tegen The Division? Mss?

*offtopic* Zijn vraagprijs is imo correct. Zitten hier teveel gierigaards naar mijn goesting, maar soit. Ga dan naar de winkel voor die €4 dat je meer moet betalen dan hé. Jullie moeten niet beslissen wat hij mag vragen van zijn game! Game is zo al cheap genoeg..

En @Arkaine blijkbaar kijk je zo scheel dat uw bod lager is dan die van een paar post hierboven, ongeloofelijk dat je het lef hebt om €20 te bieden.. een infraction zou iig al op zijn plaats zijn.

Jonas89

Legacy Member
Xtralecherus zei:
*offtopic* Zijn vraagprijs is imo correct. Zitten hier teveel gierigaards naar mijn goesting, maar soit. Ga dan naar de winkel voor die €4 dat je meer moet betalen dan hé. Jullie moeten niet beslissen wat hij mag vragen van zijn game! Game is zo al cheap genoeg..

dikke 2, en nu zwijg ik hier :p

Shivte

Legacy Member
OfFPiR zei:
Is mijn bod van 30 euro incl genoteerd?

Yes is genoteerd. Ge moogt het van mijn part ook inééns hebben. Dan ist gedaan met dat geblète hier dat ik het verkoop na 4 dagen voor de "volle" 27€.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan