Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
The fuck?randal zei:ik weet dat ze hier voor rond de 30/35 euro op de site verschijnen.... maar wetende dat het game nieuw maar 36,95 euro kost.... dan vind ik de vraagprijs voor een 2ehands exemplaar te veel
Goldrusher zei:The fuck?
De adviesprijs is 40 euro nieuw. Shivte vraagt 30 euro. Da's verdorie al 25% korting, op een game van amper 4 dagen oud.
En sinds wanneer telt een adviesprijs ipv een winkelprijs ??Agreerandal zei:36 min 25% korting (9 euro) is 27 euroEn sinds wanneer telt een adviesprijs ipv een winkelprijs ??
Je mag wel vergelijken met andere Belgische winkels. Ik had wel interesse in het game, maar ik wou niet bieden met een mininum van 30euro op een game die nieuw bijna evenveel kost. Goldrusher reageert in dit topic terwijl hij of zijn geen intentie heeft om te reageren op het aangeboden artikel (zonder koopdrang dusArkaine zei:Agree
Dit spel vind je al voor 34€.
Vroeger mocht je om een of andere reden niet vergelijken met online winkels, geen idee of dat nog zo is maar ja
Gevraagde prijs is te hoog gewoon, ik zie niet in waarom je mensen niet zou mogen waarschuwen
En om geen infraction ouzo te krijgen: bod van 20€ incl. :ironic:
)...bijgevolg wordt dit als "off-topic" beschouwd en riskeert hij of zij berispt te worden door een toezichthouder/-ster. Feitelijk kan of zou dit verwijderd moeten worden door de forumbot.... als er tenminste consequent opgetreden wordt. The Fuck (ps: niet persoonlijk bedoeld Goldrusher, ik werd in het verleden vergelijkbaar kleinzierig berispt)randal zei:ik weet dat ze hier voor rond de 30/35 euro op de site verschijnen.... maar wetende dat het game nieuw maar 36,95 euro kost.... dan vind ik de vraagprijs voor een 2ehands exemplaar te veel
Xtralecherus zei:*offtopic* Zijn vraagprijs is imo correct. Zitten hier teveel gierigaards naar mijn goesting, maar soit. Ga dan naar de winkel voor die €4 dat je meer moet betalen dan hé. Jullie moeten niet beslissen wat hij mag vragen van zijn game! Game is zo al cheap genoeg..

OfFPiR zei:Is mijn bod van 30 euro incl genoteerd?