Archief - PSX, PS2 en PS3 games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Omabroodje

Legacy Member
PSX:
Tekken €3 excl. VERKOCHT
Tekken 2 (platinum) - €3 excl.
Rayman 2: The Great Escape (platinum) - €3 excl.

PS2:
Killzone: €6 excl. VERKOCHT

PS3:
Turok: €10 excl. (onder voorbehoud)
Resistance: Fall of Man €10 excl.

Prijzen zijn minimum, €2 meer is meeneem.

Omabroodje

Legacy Member
Veysican een euro meer en we hebben een deal.

Freeq, genoteerd.

Veysican

Legacy Member
ik weet dat 6 excl je minimum is, maar hoger dan 7incl ga ik niet

Omabroodje

Legacy Member
Allékom, omdat ik vandaag goedgehumeurd ben is het goed.
Ik sluit in het weekend af.

freeq7322

Legacy Member
Gelieve mijn bod te schrappen,ik heb 't ergens anders gekocht.

Omabroodje

Legacy Member
Hmmh, ok dan.

Morgenavond wordt enkel Killzone dan afgesloten, hoogste bod is 7 incl.

PSX

Legacy Member
Tekken €3 excl.
Tekken 2 (kleine barst in front cover) - €3 excl.
Rayman 2: The Great Escape - €3 excl.

Zijn ze allemaal PAL, compleet, werkend en black label?

Omabroodje

Legacy Member
Rayman zou ik nog eens moeten zien of ie platinum is, maar ik denk het niet.

Mag ik dan 9 excl. noteren?

En ik ga vanavond pm'en voor Killzone

PSX

Legacy Member
Omabroodje zei:
Rayman zou ik nog eens moeten zien of ie platinum is, maar ik denk het niet.

Mag ik dan 9 excl. noteren?

En ik ga vanavond pm'en voor Killzone

Op hoeveel zou het dan komen inclusief? Want ik wil niet voor verassingen komen te staan en ik heb niet echt een idee van verzendingskosten.

Laat in ieder geval nog weten of rayman al dan niet platinum is.

En de andere zijn in goede staat? dus geen smurie van plakkers of wat dan ook op de covers of boekjes? ( Behalve de barst in tekken2 uiteraard )

Omabroodje

Legacy Member
Ik zal ze vanavond allemaal nog eens dubbelchecken maar volgens mij is alles in orde ;)
Euhm, ik denk dat de verzending op 5.70 zal komen, maar ik ga dat vanavond ook nog eens checken.

PSX

Legacy Member
Omabroodje zei:
Ik zal ze vanavond allemaal nog eens dubbelchecken maar volgens mij is alles in orde ;)
Euhm, ik denk dat de verzending op 5.70 zal komen, maar ik ga dat vanavond ook nog eens checken.

Oké ik zal proberen vanavond deze thread te checken, of anders antwoord ik zeker morgenvroeg.

Omabroodje

Legacy Member
PSX zei:
Oké ik zal proberen vanavond deze thread te checken, of anders antwoord ik zeker morgenvroeg.

Oké, in Tekken 1 zit er in de frontcover 2 kleine barstjes.
Tekken 2 (doosje in orde) en Rayman 2 zijn platinum. Nog interesse?

Omabroodje

Legacy Member
Ok, kgaan em direct aan u geven want kdenk niet dat er nog geïnteresseerden zijn.
PM volgt.

Veysican

Legacy Member
Omabroodje zei:
Rayman zou ik nog eens moeten zien of ie platinum is, maar ik denk het niet.

Mag ik dan 9 excl. noteren?

En ik ga vanavond pm'en voor Killzone

Ik heb nog geen PM gehad.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan