Archief - PSN card 20 euro

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rorschach

Legacy Member
Hej, heb voor men verjaardag nog een kaartje gekregen. Ik heb alles wat ik wil van de store (buiten trine!) dus doe ik hem maar weg.

Het enige waarvoor ik het zou willen gebruiken zouden de extra maps van COD MWII zijn, maar die zitten er de eerste maanden toch nog niet aan te komen.

Min prijs: 17 euro
Meeneem: 19 euro

Voordeel? Je hoeft niet naar de winkel, ik hoef alleen een screenshot te zien van het betalingsbewijs en ik stuur de code instant door!
Is een eurotje goedkoper dan in de winkel en je hebt de code instant ;).

Greetz

onedayhero

Legacy Member
ik geef er anders wel 15 voor ^^
Je voordelen zijn niet echt voordelen, je komt toch sowieso wel eens in de winkel.
De code kan echter al gebruikt zijn en koper en verkoper kennen elkaar niet, dit is een nadeel en wil daarom maar 15 geven. Lijkt me nog redelijk.

Alleszins een slecht cadeau als je het verkoopt

Rorschach

Legacy Member
Leuk bod, maar zeker niet genoteerd :D.
Wrm zou code niet werken? Zit zelfs nog in de seal...

Voordeel is da ge nu INSTANT een game kunt kopen/downloaden zonder daarvoor naar de winkel te gaan en dan nog is 1/20ste winst doet!

onedayhero

Legacy Member
Ik wou gewoon je reactie zien op mijn 15 euro bod. Ben zeker bereid er 17 euro voor te geven.

Sealed of niet, het zou niet uitmaken sinds dat je de code toch via mail of pm doorstuurt. Daarom dat het altijd riskant blijft.

Rorschach

Legacy Member
Desnoods maak ik een filmpje als ik hem uit de seal haal :).

onedayhero

Legacy Member
haha nee nee, dat moet niet hoor ^^

maar alleszins, noteer mijn bod van 17 euro maar, hoe rapper afgesloten wordt, hoe beter :)

Rorschach

Legacy Member
Verkocht aan raffie banaan!
Ik zit nu wel op school mijn beste, heb nog een presentatie tot 5 uur. Thuis tegen 6 uur, waarna ik je al direct de code kan geven.

Greetz!

rafbanaan

Legacy Member
Edit:
ik trek men bod terug in.

Er is iets tussen gekomen, waar ik het geld nodig voor heb.

Mijn excuses.

koolcast

Legacy Member
onedayhero zei:
ik geef er anders wel 15 voor ^^
Je voordelen zijn niet echt voordelen, je komt toch sowieso wel eens in de winkel.
De code kan echter al gebruikt zijn en koper en verkoper kennen elkaar niet, dit is een nadeel en wil daarom maar 15 geven. Lijkt me nog redelijk.

Alleszins een slecht cadeau als je het verkoopt

ja gelijk.

16€ meer niet

koolcast

Legacy Member
18 dan (alleen als ik eerst de code mag testen voor ik betaal)

Rorschach

Legacy Member
Niet genoteerd, wrm zou ik u eerst de code laten testen lol?
Komt nieuw uit de seal... 100 % dat ze werkt dus.

@ Raf: Not done mate, negatieve iTrader dan maar, iets wat ik niet graag doe...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan