Kjelleke4
Legacy Member
DenEnigenEchte zei:Sorry, maar 230€ is meer dan genoeg, neem een bod van 2dehands nooit te rap serieus.
Als u dat vind dan heb je waarschijnlijk ook geen besef van waarde .Sorry cru gezegd maar ik zeg altijd eerlijk mijn mening, en trouwens dat kan je wel zeggen misschien niet te vertrouwen maar wie zegt dat je ook niet zo bent?

En trouwens er is niet veel op gespeeld dus denk niet oud is dan