Archief - PS3 Slim 120GB + DS3 Controller & 3 Games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

UFO

Legacy Member
Bij deze verkoop ik mijn PS3 hij moet niet weg, maar de reden is dat ik er toch wat weinig op speel.

Aangekocht op 23/09 bij Gamemania

PS3 Slim 120GB + HDMI Kabel + DualSchock 3 Controller

Minimumprijs 275€

Games:

Tekken3
GTA4
Colin Mcrae Dirt 2

Console + Games
Minimumprijs 350€

Staat momenteel in Kortrijk.
Kan afgehaald worden in Kortrijk, Grimbergen of Antwerpen-Wilrijk

Obviously

Legacy Member
wordt controller ook apart gekocht, zo ja prijs (en het is toch de 6axis he?)?

Duc1n0

Legacy Member
Het pakket heeft dus 2 DS3 controllers? Kan het verzonden worden?

Goblin13

Legacy Member
Hoeveel v enkel console plus kabel en DS3? Kan snel kome hale in wilrijk ofzo? Bodje v 230 voor console v bijna 4maand? Momenteel in GM kost 279€ standaard.

UFO

Legacy Member
Obviously zei:
wordt controller ook apart gekocht, zo ja prijs (en het is toch de 6axis he?)?

Idd de 6axis, ik wacht nog even af op een totaal bod

Duc1n0 zei:
Het pakket heeft dus 2 DS3 controllers? Kan het verzonden worden?

Jup klopt, voor de prijs van verzending breng ik hem wel tot in leuven.

Ken1984 zei:
Sterke interesse in Dirt 2...30 euro, afgehaald

Ik wacht nog even af voor een totaal bod

Goblin13 zei:
Hoeveel v enkel console plus kabel en DS3? Kan snel kome hale in wilrijk ofzo? Bodje v 230 voor console v bijna 4maand? Momenteel in GM kost 279€ standaard.

230 vind ik iets te weinig, console heeft amper opgestaan en is in nieuwstaat.

UFO zei:
PS3 Slim 120GB + HDMI Kabel + DualSchock 3 Controller

Minimumprijs 275€

Brutality

Legacy Member
Controller 30 afgehaald, lijkt mij een beter bod aangezien ge niks moet doen.

Obviously

Legacy Member
Brutality zei:
Controller 30 afgehaald, lijkt mij een beter bod aangezien ge niks moet doen.

eum lol er over gaan of zwijgen zou ik zeggen ...
dan bied ik 30.01 € want het is meer

UFO

Legacy Member
Als ge alle 2 nekeer mijne post leest dan staat er duidelijk dat ik een bod voor het totaal afwacht dus heeft het geen zin om te bieden.

davidk

Legacy Member
30 excl of 30 EUR afgehaald is wel een groot verschil.. wie dat niet inziet is wel een beetje :crazy:.
iets opsturen kost geld en ik gok dat je voor zo'n controller al snel 4 - 6 EUR kwijt bent aan verzending, je moet het ook nog eens mooi inpakken en ermee naar de post gaan.

Kwertie

Legacy Member
De boden zijn niet nutteloos als blijkt dat het totaalbod te laag blijft. Wat mij betreft mogen ze blijven staan, maar gelieve de boden wel serieus te houden. Exclusief of afgehaald is in principe hetzelfde he, tenzij de verkoper nooit in een postpunt kan geraken?

Brutality

Legacy Member
Is totaal niet hetzelfde.. Als iemand mij 30 euro afgehaald bied krijgt die zowiezo voorrang omdat ik liever geen moeite doe om naar het post kantoor te gaan.. Wie dat idd niet inziet..

Energised

Legacy Member
meer gaat ge ni krijgen i'm afraid :)

tligt voor 5 euro meer nieuw in de winkel

$carface

Legacy Member
ok ik ga niet hoger want ps3 slim kost 279 nieuw en tekken 3 en gta4 (die ik al heb) zijn ni echt recente spellekes eh

ik zit op nieuwprijs console maar dan met dirt 2 erbij dus ik bied ni hoger voor een tweedehandse

veel succes met verkoop verder!

Mr Sinister

Legacy Member
vind uw bod al zeer hoog scarface. koop dan toch gewoon een nieuwe in de winkel €4 meer!!!!

UFO

Legacy Member
Energised zei:
meer gaat ge ni krijgen i'm afraid :)

tligt voor 5 euro meer nieuw in de winkel

Ja voor enkel de ps3 alleen
DS3 is 60€ hdmi is 10€ en dan 3games
Als je de games al hebt ok.

Maargoed zoals ik al zei hij moet niet buiten.
Ik ga geen 200€ verlies doen voor iets dat 4maand oud is
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan