Archief - PS3 Pakket 11 Games !!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Barbeet

Legacy Member
Hallo,

Ik zou graag volgende games verkopen in pakket.

Ratched & Clank Quest for booty
Ratched & Clank Tools of destruction
Uncharted
Uncharted 2 Limited edition
Motorstorm 1
Motorstorm 2
Resistance 1
Resistance 2
Infamous
Killzone (zonder boekje, wel origineel, geen promo copy)
GTA (zonder boekje, wel origineel, geen promo copy

Enkel afhaling !!!
Het enigste spel die import is , is motorstorm 2, al de rest komt van dreamland.
Pakket is min 150 euro, limited edition van uncharted heeft me 74,99 gekost 2weken geleden !!!
Pakket is ook aangeboden in vriendenkring, die krijgen wel voorrang.
Onder de 150 euro doe ik ze niet weg !!!!!
Meeneemprijs is 175 euro.
Greetz

tibby

Legacy Member
Enkel pakketverkoop ?

Interesse in Uncharted 1, Ratchet & Clanks (allebei), Infamous & Killzone 2 anders…

Barbeet

Legacy Member
Liefst alles in 1 keer, als er weinig repons komt, ga ik het misschien overwegen.
Bodjes op meerdere games (min 3)mogen uitgebracht worden, maar momenteel enkel pakket verkoop.
Greetz

tibby

Legacy Member
Richtprijs voor de 5 eerder vermelde games ? :)

Eventueel afgehaald…

Graverobber

Legacy Member
Heb wel intresse in het volledige pakket, maar kan er zelfs niet omkomen. Auto moet woensdag binnen (nieuwe koppakking, zwane culas dat ze zeggen) en ben die een week of 2 kwijt.

Barbeet

Legacy Member
Als we ergens kunnen afspreken, zie ik dit eventueel wel zitten.
Waar kunnen we ergens afspreken?
Greetz

Barbeet

Legacy Member
Zijn in zeer goede staat, enkel 2 boekjes die ontbreken door mijn dochters, zoals vermeld in begin thread.
De meeste games heb ik zelf nie gespeeld of max 5 min.
Greetz

Barbeet

Legacy Member
Console is bijna verkocht, dus games moeten ook zeker weg.....

Forzaracing

Legacy Member
ik wil uncharted 1 + uncharted 2 voor 65 incl (indien hij non platinum is en in super staat). hoe ga je de limited edition eigenlijk versturen ?

Tits

Legacy Member
Kom je soms buiten West-Vlaanderen? Leuven, Antwerpen of nog beter: Limburg?;)

Barbeet

Legacy Member
Nee ze , nooit zo ver.
Soms moet ik voor het werk in Brussel zijn, maar dit is niet de eerste komende weken.

Ik kan eventueel opsturen met taxi secure dan, maar de verzendingskosten neem ik niet op mijn rekening. Denk iets van 6 a 7 euro.
Greetz

Forza : voor 70 euro incl zou ik het overwegen, kost mij al 4 euro voor op te sturen.

the_roughneck

Legacy Member
Uncharted 2 Limited edition hoeveel afgehaald deze namiddag.

Metteh

Legacy Member
Uncharted
Uncharted 2 Limited edition
Resistance 1
Resistance 2
Infamous

prijsje voor dit pakket ? (zet de verzendkosten er even apart bij ? ik neem die wel op mij ;))
zitten daar platinum edities bij ?

Olivier_Twister

Legacy Member
ruilen tegen een xbox-elite bundel met halo3 en halo odst (nog niet oud dus en met jasper ship) wil je niet zeker?

Barbeet

Legacy Member
psp : ik zou da zeker zien zitten, aangezien ik toch enkel op de xbox speel.
Heb je nog garantieticket ?

Dus 11 games tegen uw xbox 360 console halo bundel?
Deze deal krijgt voorrang op de rest.

Ik kom straks om te replyen op de andere posts.

Olivier_Twister

Legacy Member
Barbeet zei:
psp : ik zou da zeker zien zitten, aangezien ik toch enkel op de xbox speel.
Heb je nog garantieticket ?

Dus 11 games tegen uw xbox 360 console halo bundel?
Deze deal krijgt voorrang op de rest.

Ik kom straks om te replyen op de andere posts.

Jaja ik heb garantieticket nog!
Komt van extrazone!
IK ben wel nog niet 100% zeker om het te doen, want xbox staat hier ook te koop...
Maar als er geen deftig bod op komt wil ik hem wel ruilen! Geld was anders ook om ps3 games te kopen!
Als jij me dan zeker kunt garanderen dat de games echt allemaal in goede staat zijn (spreek dan over de cd) En geen vingervlekken of krassen of dergelijke dan zie ik het zeker zitten

Barbeet

Legacy Member
Games bevinden zich in nieuwstaat, geen enkele heeft krassen, enkel hoogstens gebruikerssporen.
Geen platinum games er tussen, dus allemaal orgineel.
Voor mij part is dit een deal, maar kzou het graag bevestigd zien, zodat ik deze thread kan sluiten en zodat ik de rest op de hoogte kan brengen.
Greetz

Light

Legacy Member
Barbeet zei:
Hallo,

Ik zou graag volgende games verkopen in pakket.

Ratched & Clank Quest for booty
Ratched & Clank Tools of destruction
Uncharted
Uncharted 2 Limited edition
Motorstorm 1
Motorstorm 2
Resistance 1
Resistance 2
Infamous
Killzone (zonder boekje, wel origineel, geen promo copy)
GTA (zonder boekje, wel origineel, geen promo copy

Enkel afhaling !!!
Het enigste spel die import is , is motorstorm 2, al de rest komt van dreamland.
Pakket is min 150 euro, limited edition van uncharted heeft me 74,99 gekost 2weken geleden !!!
Pakket is ook aangeboden in vriendenkring, die krijgen wel voorrang.
Onder de 150 euro doe ik ze niet weg !!!!!
Meeneemprijs is 175 euro.
Greetz


GTA 4 12 incl?

Barbeet

Legacy Member
Light : is niet apart te koop.

PSP : Ik heb juist een bod ontvangen van iemand die alles koopt in 1 keer.
Namelijk : al mijn blu rays, al mijn PS3 games en mijn PS3 console.
Aangezien ik toch voorrang geef aan uw voorstel, zou ik graag weten of je nu akkoord bent of niet, indien niet, mag deze thread gesloten worden en gaat alles naar iemand uit mijn vriendenkring.
Graag bevestiging, gelieve wel bij het bevestigen zeker te zijn van uw aankoop, want anders laat ik een deal schieten bij iemand van mijn vrienden.
Greetz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan