Archief - PS3 + Games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fredenevy

Legacy Member
jij hebt 0,0 i-trader en de mensen zou direct vandaag al moeten betalen voor het pakket

ik wil het pakketje best wel kopen, als jij eerst kan verzenden en ik bij ontvangst kan betalen. Mijn i-trader is wel in orde

Keviinhoo

Legacy Member
Dat noemen ze vertrouwen , en ik doe voor het eerst dat verkopen . Daarom heb ik geen Itrader punten , Het is aan jullie de keus om te beslissen

fredenevy

Legacy Member
Dat vertrouwen moet wederzijds kunnen bevestigd worden... Dus wat houd je tegen mij te vertrouwen?

Keviinhoo

Legacy Member
Ik zou het niet weten man , ben in men hele leven altijd eerlijk geweest . Dus zou echt niet weten waarom ik nu oneerlijk zou moeten zijn , ik hou er zelf niet van dus waarom zou ik het dan bij iemand anders doen .. ?

accrocitroën

Legacy Member
fredenevy zei:
jij hebt 0,0 i-trader en de mensen zou direct vandaag al moeten betalen voor het pakket

ik wil het pakketje best wel kopen, als jij eerst kan verzenden en ik bij ontvangst kan betalen. Mijn i-trader is wel in orde

HAHAHA en mij maar uitmaken xD ik had je gewaarschuwd? Itraders zijn hier voor iets ingevoerd. als jij per se wilt verzenden zal je betaling achteraf moeten accepteren :lol:

Smonneke

Legacy Member
Ben ik dus niet de enige die woorden naar zen hoofd kreeg gesmeten..

accrocitroën

Legacy Member
Smonneke zei:
Ben ik dus niet de enige die woorden naar zen hoofd kreeg gesmeten..
Blijkbaar niet, de standaard iTrader-zin: "vriendelijk persoon" gaat hier in ieder geval niet van toepassing zijn. :D

Keviinhoo

Legacy Member
Zoals u denkt eerst intresse tonen en dan afhaken is dat normaal ?
En het is niet logisch voor eerst PS3 te krijgen en dan betalen zo simpel is het

Hannibal1471

Legacy Member
In de winkel rekent ge ook pas af aan de kassa en niet voordat ge de winkel binnenstapt.
Naarmate ge een betere itrader krijgt, hebt ge het voorrecht dat mensen op voorhand betalen als ze weten dat ge te vertrouwen zijt. Niets houdt u tegen om die mensen hun itrader te checken, of om het op 2dehands of kapaza te verkopen.

Keviinhoo

Legacy Member
Ik ben gene winkel ik ben een mens is een verschil , als ge toch zo perfect wilt zijn maak aub dan niet de vergelijking ;-)

accrocitroën

Legacy Member
in eender welke overeenkomst is het de minst betrouwbare persoon die zich moet bewijzen, in dit geval bent gij dat omdat ge geen iTrader hebt en niet kunt laten afhalen. eender hoe ge het draait of keert, niemand hier of op eender ander forum volgt uw logica.

Keviinhoo

Legacy Member
Ja se , en ik geef niet toe simple like that , het is nemen of laten zo simpel is het bij mij
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan