Archief - Ps3 console 40GB met games en extra's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fir3wulf

Legacy Member
Ik verkoop mijn console omdat ik wil overschakelen naar de slim versie.
Deze is aangekocht in de zomer van 2008

Geen gebreken what so ever, altijd content van geweest :)
Kan hier thuis getest worden.

Op de Hdd:
-Flower
-Fat Princess
-Wipeout HD
-Wipeout HD Fury pack
-Trash panic
-Battlefield 1943
-Alle map packs van Call of Duty 5
-Variety Map pack van call of duty 4
-MAG beta

1Sixaxis controller

games erbij:
Uncharted: Drakes fortune
Ratchet and clank: tools of destruction

Khad gedacht aan een 200 euro afgehaald.
Liefst afhaling ook. Klaat graag de mensen eerst testen wat ze kopen.

Doos met boekjes en aankoop/garantiebewijs zijn aanwezig

grtz

mohaa51

Legacy Member
Uncharted: Drakes fortune
Ratchet and clank: tools of destruction

zijn deze games apart te koop? non platinum en compleet?

Zo ja, bod van 20 euro incl verzending

Fir3wulf

Legacy Member
als ik iemand anders heb die de ps enkel wil kopen voor een aanvaardbaar bod wil ik er wel eens over nadenken.

Uncharted is wel platinum

rafvg

Legacy Member
Ik wil wel 22 incl geven voor de 2 games moest je ps3 apart kunnen verkopen

Xenon_99

Legacy Member
wil je de ps3 ruilen tegen een xbox 360 + 4 games en opleg ?

jumperke123

Legacy Member
zeer grote interesse. ik weet nog niet of ik hem direct kan kopen. valt te zien wanneer geld op rekening staat.

Fir3wulf

Legacy Member
Xenon_99 zei:
wil je de ps3 ruilen tegen een xbox 360 + 4 games en opleg ?

heb 2 x360's gehad, beiden rrod
neen bedankt :)

Zeer interessante boden voor de games apart, rest mij enkel nog een koper voor de console en we zijn rond :)

Pieter3770

Legacy Member
Kom je soms in Leuven of verzend je (via Kiala ofzo)?
Ik heb op zich wel interesse in de ps3 alleen.
Die games op de HDD...moet je daarvoor jouw account niet laten staan?
Zoniet zijn ze toch niet meer bruikbaar?

Fir3wulf

Legacy Member
Pieter3770 zei:
En mijn 1ste belangrijke vraag? :)

excuseer :) had weinig tijd daarstraks.
Kom niet in Leuven, wil evt wel verzenden maar dan is het risico voor u he.

Kweet wel nie hoeveel verzending gaat kosten dan + hoe ik het juist moet verpakken. (ps3 doos is niet echt diefstalveilig)

Pieter3770

Legacy Member
Hoeveel voor enkel de ps3 zonder alle games (ook die op de hd, die kan je dan deactiveren en nog een extra keer gebruiken in de ruiltopic) en zelfs zonder controller? (verzending naar Leuven inbegrepen)

Fir3wulf

Legacy Member
ik ga de games voorlopig nog laten staan als meerwaarde, maar ge moogt altijd een bod doen.

@gamer 505, liever geld. Ik wil zoals in de beginpost staat een ps3 slim aanschaffen.
grtz

Pieter3770

Legacy Member
125 € incl op enkel de console (geen controller, geen games, geen HD-games)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan