Archief - [PS2][PSX]TK: Veel games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ps2-freak

Legacy Member
@omdabroodje: mijn excuses, maar was het allemaal wat uit het oog verloren. Ondertussen heb ik al een deal met legoblokje, dus kan nu niet meer annuleren. Nogmaals mijn excuses hiervoor.
@c1nder: 10,10,8,10,10,10,6,10,6,8 in die volgorde, en voor allemaal tesamen 80
@astragtuner: 40 incl voor die 5 is goed voor mij

zipper

Legacy Member
Hoeveel, persoonlijk afgehaald, voor Final Fantasy VII (platinum of non platinum), Rez en We Love Katamari? En zonder FF VII?

astragtuner

Legacy Member
ps2-freak zei:
@astragtuner: 40 incl voor die 5 is goed voor mij

ok, ik wacht nog tot morgen eer ik reactie krijg van die andere persoon, ik PM je wel

quake3

Legacy Member
pff, het wordt hier weer 1 chaos waardoor ik geen antwoord krijg op mn vraag :p
vermeld anders gewoon de vraagprijs (min en mss meeneem) in begin topic.

C1nder

Legacy Member
ps2-freak zei:
@c1nder: 10,10,8,10,10,10,6,10,6,8 in die volgorde, en voor allemaal tesamen 80
80 is goed voor mij voor deze 10, maar is er nog niets van verkocht? Zoals die FFX-2. 70 euro zonder die is dus ook goed voor mij.

ps: ze zijn toch allen compleet met boekje en zo en niet platinum?

Omabroodje

Legacy Member
quake3 zei:
pff, het wordt hier weer 1 chaos waardoor ik geen antwoord krijg op mn vraag :p
vermeld anders gewoon de vraagprijs (min en mss meeneem) in begin topic.

En door die chaos ben ik 3 van mijn meest gewilde spellen kwijt :(

ps2-freak

Legacy Member
C1nder zei:
80 is goed voor mij voor deze 10, maar is er nog niets van verkocht? Zoals die FFX-2. 70 euro zonder die is dus ook goed voor mij.

ps: ze zijn toch allen compleet met boekje en zo en niet platinum?

Ze zijn idd niet platinum en compleet. DMC 3 is ook wel al weg, dus dat zou dan 60 euro zijn voor die 8 games. Indien het goed voor jou is hebben we een deal.

Heb trouwens ook begintpost aangepast met prijzen erbij en met wie ik voor welke games voorlopig een deal heb.

C1nder

Legacy Member
ps2-freak zei:
Ze zijn idd niet platinum en compleet. DMC 3 is ook wel al weg, dus dat zou dan 60 euro zijn voor die 8 games. Indien het goed voor jou is hebben we een deal.

Heb trouwens ook begintpost aangepast met prijzen erbij en met wie ik voor welke games voorlopig een deal heb.
Ok, 60 voor de andere 8 is in orde dan voor mij. PM uw gegevens maar :)

zipper

Legacy Member
Oké dan (sorry kaythar), 30 euro persoonlijk afgehaald voor Rez en We Love Katamari.

ps2-freak

Legacy Member
@zipper: deal, PM send
@omabroodje: ja, staat toch niks achter da ik ervoor een deal met iemand heb
@Yamakasi: voor 25 incl is hij meteen van jou
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan