Archief - Playstation 3 40 GB + 7 Games + Extra's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

freeq7322

Legacy Member
Hey !

Ik verkoop mijn Playstation 3 40 GB versie. Ik speel heel weinig dus daarom mag die weg.

Fotos :

http://img253.imageshack.us/img253/7006/p1040355.jpg
http://img696.imageshack.us/img696/9070/p1040356q.jpg
http://img693.imageshack.us/img693/6672/p1040357d.jpg
http://img137.imageshack.us/img137/3212/p1040358w.jpg
http://img231.imageshack.us/img231/892/p1040359.jpg

Setje bevat :

Playstation 3 zelf in 't zeer goede staat,die is nooit gerepareerd geweest,ik had geen enkele problemen met 't gebruik van de console. 100,200....1000 % IN ORDE !!!!

Sixaxis controller-in 't zeer goede staat

Bluetooth remote control-origineel van SONY,deze is in 't goede/zeer goede staat (er zit een krasje op de remote)

Component Kabel die nog beter is dan die van SONY,zeer goede beeld kwaliteit.

Stroom kabel

Originele Doos

Alle papieren

Factuur (Console was aangekocht op 19/05/2008 in Sint Niklaas)

Ik ben 2 de eigenaar.

7 Games :

Siren Blood Curse in 't zeer goede staat-als nieuw (met boekje)

Metal Gear Solid 4 in 't zeer goede staat-als nieuw (met boekje maar zonder die kartonen omhulsel)

Grand Theft Auto IV zeer goede staat (paar kleine krasjes) helaas zonder boekje

Alone In The Dark :INFERNO in 't zeer goede staat-als nieuw (met boekje)

Ridge Racer 7 PLATINUM !! in 't zeer goede staat-als nieuw (met boekje)

007 Quantum of Solace Collector's Edition in 't zeer goede staat (met boekje)

Silent Hill Homecoming in 't zeer goede staat (met boekje)

BLU RAY FILM : Spider Man 3,2 discs -1 met film en een met extra's alle twee in 't zeer goede staat.

Ik wil liefst alles samen verkopen maar als je iets apart wilt kopen geef mij een seintje.


MEENEEM PRIJS 200 INCL
MEENEEM PRIJS 200 INCL
MEENEEM PRIJS 200 INCL
MEENEEM PRIJS 200 INCL
MEENEEM PRIJS 200 INCL



SIXAXIS KAN IK NIET APART VERKOPEN !!!

freeq7322

Legacy Member
Zonder sixaxis kan ik niks meer doen,niemand gaat mijne ps3 zonder sixaxis nemen...dus,sorry.

freeq7322

Legacy Member
Over de prijs kan nog gepraat worden maar verwacht geen wonderen.

Groetjes :)

Pieter3770

Legacy Member
Ik heb op zich nog wel interesse in enkel de ps3 zonder controller.
Verzend je of kom je soms in Leuven?

freeq7322

Legacy Member
Sorry de console alleen ga ik ook niet verkopen.

MEENEEM PRIJS VERLAAGD !!! 220 EURO EXCL !!!! !!!! !!!!!

freeq7322

Legacy Member
Spijtig niet,ik heb geen auto

Verzending via de post kost 5,70 plus 3 stickers van 2kg x 3 euro=11,70 euro.

Pieter3770

Legacy Member
130 € incl voor enkel de console en 1 controller.
Dus zelfs zonder de componentkabel en de remote.

sui785

Legacy Member
€140 afgehaald + MGS4. Dus enkel PS3, controller en MGS4 spel.

freeq7322

Legacy Member
Sui PM verstuurd.

Ondertussen verlaag ik voor de laatste keer mijn prijs : MEENEEM PRIJS VOOR ALLES =200 EURO INCL


MEENEEM PRIJS VOOR ALLES 200 EURO INCL
MEENEEM PRIJS VOOR ALLES 200 EURO INCL
MEENEEM PRIJS VOOR ALLES 200 EURO INCL


BIEDEN MAG NOG ALTIJD

freeq7322

Legacy Member
't is bijna verkocht aan sui ik wacht nog voor PM.

Godfella 175 incl voor alles is te weinig.

Goodfella

Legacy Member
tja, je zegt dat bieden nog altijd mag..Ik zal er eens over slapen

Duc1n0

Legacy Member
€200 incl aangetekende/verzekerde verzending en als jij als eerste verzendt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan