Archief - Nog meer PS1 stuff (geen games)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jayvie

Legacy Member
-Kleine PS1 met 1 memory card en 1 gewone controller + alle bekabeling, geen doos.


-Onofficiële Controller Plus Classic (soort Turbo ding)
-2x verlengdraad voor controller
-Memory card met 120 blocks (enkel voor op de PS1, op de PS2 kan je niet van bank switchen en is het enkel te gebruiken als gewone memory card
-2x officiële Sony memory card (1x doorzichtig, 1x zwart) => 2.50 exc stuk
-1x onofficiële memory card (Evolution accessoires)
-1x houder voor games (6 games gaan erin), officiële


-Sony PS1 muis
-Namco NEGCON controller (ideaal voor racegames in het algemeen)
-Namco JOGCON controller (ideaal voor bg. Ridge Racer Type 4)
-Draadloze controller
-Shadow Man memory Card
-Xplorer Professional (boxed/compleet)
-G-Con (boxed/compleet)


That's it voorlopig.
Staat ook op andere sites.

Nota: niet alle foto's zijn door mij getrokken. Desalniettemin zijn mijn controllers/accessoires ook in uitstekende staat, het bespaart mij gewoon veel werk ;)
De objecten zitten niet in de doos, tenzij anders vermeld.

Bieden exclusief verzendkosten graag.

vidiot

Legacy Member
Demo CDs welkom hier...zijn ze met doosje/sleeve? Goede staat?

Jayvie

Legacy Member
Er zijn er een hoopje losse bij, maar ook een deel met doosje (van de UK OPMs). Sowieso interesse in alles?

C1nder

Legacy Member
Ik heb wel interesse in die verlengkabels voor de controllers. Hoe lang zijn ze? Werken ook met PS2 dan he? Wat wil je er nog voor?

Jayvie

Legacy Member
Cinder, ik zal straks eens zien hoe lang die juist zijn want ik dacht dat er eentje bij was dat minder lang was. Die werken idd ook met de PS2.

Prijs, geen idee eigenlijk, moet ik nog eens voor zien... Bied ondertussen maar iets ;)

*edit* Die zijn allebei 1,5 meter lang

C1nder

Legacy Member
5 incl? Of moet dat in een doosje verzonden worden? Ze zijn niet echt duur elders...

Jayvie

Legacy Member
Ja, is goed, ik zal u PM'en.

Heb nog een deel van de andere topic hier bij gevoegd btw.

Jayvie

Legacy Member
13 exc voor de G-con, geen idee of die op PS2 werkt... Ik DACHT het wel?

Wandering

Legacy Member
Omabroodje zei:
Werkt enkel op crt-tv's he, dat je geen miskoop doet :p


Jep, I know, heb er eentje staan hoor :). Ik vind alleen niet terug of het op ps2 gaat werken, aangezien de gcon2 met usb wordt aangesloten. Het is de bedoeling om met 2 te kunnen spelen op ps2 namelijk.

Wandering

Legacy Member
Jayvie zei:
Ik wil dat gerust eens proberen, heb hier nog Time Crisis 3 staan voor PS2. Zal eens zien straks/morgen.

*edit* op Wikipedia staat van wel GunCon - Wikipedia, the free encyclopedia

Dat had ik ook gevonden. Als je de tijd hebt, zou je eens willen proberen? Aangezien de gcon2 enkel op usb is en de gcon enkel de standaard controller aansluiting heeft.
Indien het werkt, 10 excl.

Jayvie

Legacy Member
Ja, zal iets voor morgen zijn. Moest dat werken, dan noteer ik uw bod ;)

Jayvie

Legacy Member
Omhoog 2

(moet em nog testen Wandering, zit in de examens, dus niet zo heel veel tijd :p)

Jayvie

Legacy Member
Wandering, ik moet dat nog altijd testen, ben u heus niet vergeten :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan