Zymp
Legacy Member
Hoi
Ik wil graag No Man's Sky terug verkopen.
Reden: ik heb er gewoon geen tijd voor.. Ik heb momenteel lange dagen, en heb het spel intussen ongeveer twee/drie weken. Ik heb het welgeteld 2 keer opgestart en telkens een uurtje gespeeld. Heb nog zo veel oudere liggen dat ik moet uitspelen, dus die krijgen momenteel voorrang (omdat ik daar wellicht tweedehands nog minder voor krijg dan dit).
Prijs:
Bieden vanaf 25euro excl.
Meeneem 35 euro incl.
Ik wil graag No Man's Sky terug verkopen.
Reden: ik heb er gewoon geen tijd voor.. Ik heb momenteel lange dagen, en heb het spel intussen ongeveer twee/drie weken. Ik heb het welgeteld 2 keer opgestart en telkens een uurtje gespeeld. Heb nog zo veel oudere liggen dat ik moet uitspelen, dus die krijgen momenteel voorrang (omdat ik daar wellicht tweedehands nog minder voor krijg dan dit).
Prijs:
Bieden vanaf 25euro excl.
Meeneem 35 euro incl.
Is dat echt te veel?