Didierke10
Legacy Member
Ik verkoop het spel Need for Speed Undercover voor PS2. Weg wegens uitgespeeld. Ik vraag er 12 euro voor inclusief verzendingskosten. Het spelletje is nog in uitstekende staat en alles steekt er nog in. Er kan altijd onderhandeld worden maar belachelijke biedingen worden nooit geaccepteerd. Als je er bij mij thuis achter komt is het €10.