Archief - logitech g25

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tanktic

Legacy Member
Hierbij mij logitech g25 tekoop aangeboden, had hem gekocht voor gt5 maar das nog zolang wachten dus kan ik het geld beter gebruiken voor andere toppers die nu uitzijn aan te schaffen.

Stuur, pedalen en shifter zijn in perfecte nieuwstaat, is enkel gebruikt voor need for speed shift uit te spelen en ligt hier nu maar te liggen :P

Prijs: 140€ (enkel afhaling) of voor 145€ kan ik het brengen als het niet te ver is (omgeving deinze, gent, de pinte, nazareth, enz)

WTFMAN

Legacy Member
Minimumprijs excl. ? Kan het verzonden worden?
Nog onder garantie??

tanktic

Legacy Member
geen verzending, zie ik niet zo zitten en ja nog onder garantie het stuur is 2 weken oud ofzo :p

EskimoStripper

Legacy Member
Waar is die aangekocht en is het kasticket er nog bij?

Darius Craven

Legacy Member
144 € in MM, maar zie het niet dadelijk op hun website staan. Had hem bijna meegepakt :)

Ze zijn daar wel aan het opraken (in Oostakker tenminste)

tanktic

Legacy Member
K nuja deze mag gesloten worden, aangezien er toch nietveel interesse is ga ik het aan maT' verkopen die via pm 130€ bood met afhaling, dus bij deze is em verkocht :)
maT' zei:
Hi,



Ik bied 130eur voor je G25 racing wheel, en kan het bij je thusi komen ophalen (ben zelf van Antwerpen).

Kwertie

Legacy Member
maT' zou dat beter hier posten.. anders loop je 't risico op infractions wegens verkoop via pm ;)

tanktic

Legacy Member
Kwertie zei:
maT' zou dat beter hier posten.. anders loop je 't risico op infractions wegens verkoop via pm ;)
ksnap nieecht waarom aangzien ik toch geen andere boden heb gehad of enige interesse van mensen die konden afhalen maar allé bon kzal hem maar een pm'ke sturen dat hij het hier ook post zeker

Totser

Legacy Member
Regels zijn regels

Als ze voor jou een uitzondering gaan maken moeten ze dat voor iedereen doen

tanktic

Legacy Member
Totser zei:
Regels zijn regels

Als ze voor jou een uitzondering gaan maken moeten ze dat voor iedereen doen
Dat zeg ik niet maar als ik gewoon gevraagt had om de topic te sluiten was er niks aan de hand zeker :) terwijl dat feitelijk net hetzelfde is.
Maar mat is ge pm'ed en zal wel zen bodje is herhalen in deze topic dan

Kwertie

Legacy Member
ok, 't is maar dat er vaker problemen komen van deals die enkel via PM besproken worden ipv via de thread.
En ja, we spreken uit ervaring ;).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan