Archief - Game Share

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

afoenis

Legacy Member
Wie wil met mij game sharen?
Ok,het systeem werkt zo voeg mij toe op de ps3 mijn ID isafoenis je stuurt me dan een mail met je info op de ps3 username en passwoord daarna controleer ik alles of alles in orde is.Daarna stuur ik mijn game share account door naar u en jij download alles wat ik heb.Ik heb veel games zoals PAIN mortal kombat battelfield fat princes en al de bekende games ik heb ook nog mini's en klassiekers. Dus voeg me snel toe!

b0rn2die4

Legacy Member
is dit toegelaten om te melden op het forum van 9lives? :/

terminator789

Legacy Member
wel een beetje veel eisent niet? zo zonder Itrade ik denk dat je andere eerst zult moeten laten downloaden anders gaat er niemand op af komen.
mijn PSN collectieis iets grote denk ik

Master S

Legacy Member
WTF, denkt die gast nu echt da mensen naar hem zo maar efkes gezellig hun account gegevens gaan doorspelen :rofl::rofl::rofl:

terminator789

Legacy Member
als hij eerst zelf geeft mss maar hij heeft niks van Itrade dus niet zeker of hij te vertrouwen is

Pozz

Legacy Member
terminator789 zei:
als hij eerst zelf geeft mss maar hij heeft niks van Itrade dus niet zeker of hij te vertrouwen is

Hoe gaat eigenlijk de itrade in zijn werk als dat mag vrage :D!

Rorschach

Legacy Member
Ik gaf gisteren gratis een code aan deze gast, sindsdien heb ik al 12 PM's gekregen in volgende vorm:

HEJ DANK U MAAR heb je oOOk nog een code voor andere games??

PM erna:
Kan je me helpen ik wil een code voor pain daag

"-_-, is er een optie om inkomende PM's te weigeren van bepaalde personen?

rscaboy

Legacy Member
Goblin13 zei:
En uw als uw eigen account verbinden staat met uwe visa?...

Juist daarom dat je dit beter zou negeren. Is nog maar net lid,geen itrader,en nogal vreemd gedrag(zie post Rorschach)

terminator789

Legacy Member
rscaboy je hebt gelijk maar wat goblin13 zegt moet je je geen zorgen om maken want je visa gegevens staan in het geheugen van jouw ps3 en niet die van je account(server)

Vedet!

Legacy Member
Je kan toch max 5 maal downloaden + als die allemaal 5 keer via verschillende IPadressen worden gedownload zou er best wel eens via PSN reactie kunnen komen.

Mapogo

Legacy Member
inderdaad, is best wel opdringerig, constant achter codes vragen en nu dit
blijkbaar ook niet zo geduldig

afoenis

Legacy Member
Hey gasten ,
ik heb jullie reacties gelezen en waarom denken jullie zo allemaal over ik???? IK ben een beginner in 9lives,dat is waar,ik geef dat toe maar direct zulke vooroordelen??? Waarom vertrouwen jullie mij niet? Ja dat klopt meschien sorry voor die berichen voor die codes dat ik vroeg maar dat was ik niet het was mijn klein broertje van 12. Ik stel geen zo'n domme onozele vragen.Sorry voor zijn gedrag op 9lives,dat zal niet meer voorkomen.

P.S. ik ben 101% te vertrouwen in game sharing.

Grtz afoenis.

Li1quid

Legacy Member
afoenis zei:
Hey gasten ,
ik heb jullie reacties gelezen en waarom denken jullie zo allemaal over ik???? IK ben een beginner in 9lives,dat is waar,ik geef dat toe maar direct zulke vooroordelen??? Waarom vertrouwen jullie mij niet? Ja dat klopt meschien sorry voor die berichen voor die codes dat ik vroeg maar dat was ik niet het was mijn klein broertje van 12. Ik stel geen zo'n domme onozele vragen.Sorry voor zijn gedrag op 9lives,dat zal niet meer voorkomen.

P.S. ik ben 101% te vertrouwen in game sharing.

Grtz afoenis.

Het kleine broertje heeft het gedaan :p

afoenis

Legacy Member
Ja en het spijt me echt.Het zal niet meer voorkomen,ik heb daarvoor gezorgd(aan zijn oren getrokken).

b0rn2die4

Legacy Member
afoenis zei:
Ja en het spijt me echt.Het zal niet meer voorkomen,ik heb daarvoor gezorgd(aan zijn oren getrokken).

lol je klinkt alsof je het kleine broertje zelf bent :offtopic:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan