Archief - Console 40GB versie - startprijs 160 euro

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MajorK

Legacy Member
Hi,

Bij deze verkoop ik een PS3 40GB versie met sixaxis (geen rumble) controller, alle bekabeling en doos.
Deze console heb ik zelf gerepareerd door een nieuwe laserlens in te bouwen (ben van opleiding electronicus, dus is standaard werk voor me :))

Is in perfect staat en geen verborgen gebreken of zo.

Minimum biedprijs is 130 euro (lager bieden heeft dus geen zin :p)
Meeneem 150 euro!!!

Greets,

MajorK

Shadowfox

Legacy Member
MajorK zei:
Hi,

Bij deze verkoop ik een PS3 40GB versie met sixaxis (geen rumble) controller, alle bekabeling en doos.
Deze console heb ik zelf gerepareerd door een nieuwe laserlens in te bouwen (ben van opleiding electronicus, dus is standaard werk voor me :))

Is in perfect staat en geen verborgen gebreken of zo.

Minimum biedprijs is 160 euro (lager bieden heeft dus geen zin :p)

Greets,

MajorK
Ik vrees dat je prijs iets te hoog is hoor, oud toestel zonder garantie waar al iets is aan kapot gegaan, die je dan zelf nog hebt vervangen (hoe goed je het ook kan, als koper blijft dat een risico).

Ikzelf heb een 3 maand oud toestel verkocht voor €200 deze week en daar was niets aan (behalve een console ban voor PSN).

Anyway, just my 2 cents :)

MajorK

Legacy Member
Shadowfox zei:
Ik vrees dat je prijs iets te hoog is hoor, oud toestel zonder garantie waar al iets is aan kapot gegaan, die je dan zelf nog hebt vervangen (hoe goed je het ook kan, als koper blijft dat een risico).

Ikzelf heb een 3 maand oud toestel verkocht voor €200 deze week en daar was niets aan (behalve een console ban voor PSN).

Anyway, just my 2 cents :)


Je hebt waarschijnlijk wel gelijk. Hoewel ik een gebande PS3 wel pakken erger vind dan een PS3 met een splinternieuwe lens van 60 euro ;). Garantie zal er bij jouw ook niet meer opzitten of wel?
Zowieso hou ik hem liever bij indien ik er geen 160 euro voor zou krijgen.

Greets,

MajorK

Yasin2830

Legacy Member
Dus geen games enzo..

Kvind prijs wel te hoog ja, zoals Shadow zegt.

Shadowfox

Legacy Member
MajorK zei:
Je hebt waarschijnlijk wel gelijk. Hoewel ik een gebande PS3 wel pakken erger vind dan een PS3 met een splinternieuwe lens van 60 euro ;). Garantie zal er bij jouw ook niet meer opzitten of wel?
Zowieso hou ik hem liever bij indien ik er geen 160 euro voor zou krijgen.

Greets,

MajorK
Ik had nog 1 jaar en 9 maand garantie ;)

MajorK

Legacy Member
Pieter3770 zei:
90 € wil ik er nog wel voor bieden als beginbod.


De lens alleen komt op zo'n 60 euro dus de "niet-gerepareerde" console en controller zou me dan zo'n 30 euro opbrengen.
Vind dit wat weinig. Rond de 150 euro noteer ik de biedingen.

PS: De kans dat deze lens bij deze console defect zal gaan is pakken kleiner dan een der welke ander ongeopende console.

w00takaStijn

Legacy Member
ik bied 130€,
indien ik kan testen... en het positief blijkt te zijn
Ik kan er direct achterkomen deze avond...
Waar woont u?

w00takaStijn

Legacy Member
150€ indien uitvoerig getest en vanavond afhalen...
ben nu bijles aan het geven en dan kom ik er direct achter...
grtz u heeft ook mijn nummer in pm voor verdere afhandeling
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan