Twizt
Legacy Member
Ik heb hier nog een werkende PS2 staan, geen kleine versie maar de zwarte blok zoals hij uitgekomen is.
Ik heb hem altijd proper gehouden en er is zelden mee verschoven. 1 controller is wel defect aan de R2 en de L2, voor de rest werkt alles zoals het hoort. Ik heb ook 14 games die weg mogen, Top Spin heb ik dubbel.
Dus wat bied ik aan:
-PS2-console
-2 controllers (1 met een mankement)
-8Mb memory card
-14 games:
--MoH Frontline (platinum)
--GTA3
--This is Football 2003 (commentaar van Bart Raes!)
--Fifa04
--Fifa05
--Fifa06
--Fifa08
--Need for speed underground
--Fifa street
--Tony Hawk 3
--Socom US Navy Seals
--Top Spin (2x)
--Moto GP (platinum)
--Gran Turismo 3
Al deze games werken nog en zitten in hun originele doosje, ik geloof ook dat ik van alle games nog het boekje heb.
De kabels zijn er ook bij, enkel de scart-aansluiting ontbreekt (dus die moet je zelf voorzien of je moet de gele, rode en witte kabel rechtstreeks in de tv pluggen.)
Voor dit pakket had ik graag een eerlijke prijs gehad, ik heb niet echt een idee wat het waard is. Ik heb nu een Xbox360 dus spullen voor die console mag je ook aanbieden.
Opsturen zal voor dit pakket nogal moeilijk zijn aangezien het nogal zwaar is
EDIT: Als ik het bod de moeite niet vind blijft hij gewoon hier, wie weet waarvoor komt hij nog eens van pas dan.
Ik heb hem altijd proper gehouden en er is zelden mee verschoven. 1 controller is wel defect aan de R2 en de L2, voor de rest werkt alles zoals het hoort. Ik heb ook 14 games die weg mogen, Top Spin heb ik dubbel.
Dus wat bied ik aan:
-PS2-console
-2 controllers (1 met een mankement)
-8Mb memory card
-14 games:
--MoH Frontline (platinum)
--GTA3
--This is Football 2003 (commentaar van Bart Raes!)
--Fifa04
--Fifa05
--Fifa06
--Fifa08
--Need for speed underground
--Fifa street
--Tony Hawk 3
--Socom US Navy Seals
--Top Spin (2x)
--Moto GP (platinum)
--Gran Turismo 3
Al deze games werken nog en zitten in hun originele doosje, ik geloof ook dat ik van alle games nog het boekje heb.
De kabels zijn er ook bij, enkel de scart-aansluiting ontbreekt (dus die moet je zelf voorzien of je moet de gele, rode en witte kabel rechtstreeks in de tv pluggen.)
Voor dit pakket had ik graag een eerlijke prijs gehad, ik heb niet echt een idee wat het waard is. Ik heb nu een Xbox360 dus spullen voor die console mag je ook aanbieden.
Opsturen zal voor dit pakket nogal moeilijk zijn aangezien het nogal zwaar is

EDIT: Als ik het bod de moeite niet vind blijft hij gewoon hier, wie weet waarvoor komt hij nog eens van pas dan.