Archief - Colin Mcrae Dirt 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

D1981

Legacy Member
Hey,

Platinum behaald, game mag dus buiten...
In perfecte staat met aankoopbewijs van MM.
Hoes in NL en FR.

Ruilen kan tegen Uncharted II en krijgt voorrang.
Begin @ 35 exclu
Meeneem @ 45€ inclu

grtzzzz
Dave

D1981

Legacy Member
Is me te weinig, FEAR heeft voor mij totaal geen nut meer om aan te schaffen!
+ Dat ik verplicht ben bij de GM te gaan kopen ... Ze zijn daar al zo goedkoop. :D

randal

Legacy Member
D1981 zei:
Is me te weinig, FEAR heeft voor mij totaal geen nut meer om aan te schaffen!
+ Dat ik verplicht ben bij de GM te gaan kopen ... Ze zijn daar al zo goedkoop. :D

wel, de laatste tijd hebben ze me verbaasd.. (condemned2 9,98... sacred2 vo 29,9.. fuel ook 29,9.. bioshock 19... burnout paradise box 19,9):D

D1981

Legacy Member
randal zei:
wel, de laatste tijd hebben ze me verbaasd.. (condemned2 9,98... sacred2 vo 29,9.. fuel ook 29,9.. bioshock 19... burnout paradise box 19,9):D
En hoeveel voor Uncharted 2 :)

ChoCoLaTo

Legacy Member
D1981 zei:
En hoeveel voor Uncharted 2 :)

Uncharted 2 zal je vanaf woensdag kunnen kopen in Game Mania voor 39 euro, als je 2 oude games inruilt.
K'heb er deze middag nog voor gebeld naar Game Mania Gent (Dampoort) en 't maakt zelfs niet uit welke games je terug brengt, zolang 't maar voor de PS3 is.
Ik ga er zelf ook omgaan, met 2 oude games zoals Fifa 08 en NHL 08.
K'zie dat je op zoek bent naar Uncharted 2, dacht dat dit je misschien kon interesseren.
Let wel op, de actie is pas vanaf woensdag, want pas vanaf dan gaat de nieuwe folder in.
Je kan dit ook nakijken in de folder op de website.
MVG, Dries.

Hitman-Diesel

Legacy Member
dirt 2 ruilen tegen infamous, resident evil 5, fallout 3, fifa 09 of fifa street 3?

D1981

Legacy Member
Waar staat dit ergens op de site? Kan hier nier van terug vinden.
Alvast bedankt

D1981

Legacy Member
30€ is me te weinig.

Hitman-Diesel zei:
dirt 2 ruilen tegen infamous, resident evil 5, fallout 3, fifa 09 of fifa street 3?

Geen intresse in deze games, sry...

randal

Legacy Member
sorry voor de offtopic, maar je avatar icoon leidt af.. en hitst op:rofl:
mocht je alsnog interesse hebben.. laat maar weten é
(kan ook +condemned2 of nfs carbon ipv fear)

randal

Legacy Member
vanaf komende maandag kan ik ook ruilen tegen operation flashpoint2, als dat je misschien interesseert....;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan