Archief - Batman AA

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mythe

Legacy Member
Te koop:
Batman Arkham Asylum

Reden:
Uitgespeeld

Prijs:
Nog geen prijs ingedachten.
Momenteel bieden, ik zie dan wel wanneer ik al dan niet noteer.

Afhandeling:
Afhalen te Harelbeke, Mechelen (om de 2 weken in de weekends), Kortrijk.
Of via de post (+ € 2)

Indien de prijzen mij niet aanstaan behoud ik het recht om de verkoop te staken.

VincentCr

Legacy Member
enkel verkoop of ook ruilen?
Ik wil socom en rise of the argonauts anders wel geven

mythe

Legacy Member
Te ruilen te gen AC2.
Andere games zijn mogelijk, maar er zijn er maar weinig die me interesseren.

@coucke: niet genoteerd.
@vincent: geen interesse
@B0rn2die4: interesse, maar nog niet zeker, ga ik nog even opzoekingswerk voor doen
@Reinzwijn: Ben tevreden van FIFA10 :). Toch bedankt.

*Edit: Born2Die: Ik stuur je PM voor afhandeling ;). Net even opgezocht en toch leuke game denk ik.

b0rn2die4

Legacy Member
bod ingetrokken , deal in eigen topic met daedalus voor de gow collectie. heb nog dirt2 voor jou?

mythe

Legacy Member
b0rn2die4 zei:
bod ingetrokken , deal in eigen topic met daedalus voor de gow collectie. heb nog dirt2 voor jou?
Kan negatieve iTrade betekenen. Dus gelieve in het vervolg eerst te vermelden voor je akkoord gaat in eigen thread ;).

*Edit: ik noteer Dirt 2. Maar ga momenteel nog even afw8en of er geen andere deal is zoals AC2 of R&C FC of Gow Collectie

chosen_1 zei:
Borderlands (met kartonnen hoesje)?
Goblin13 zei:
Operation flashpoint 2
Heb ik op PC, toch bedankt.

Wat een onmiddelijke deal is: AC2 of R&c Future Crank of Gow Collectie.

*edit: ik sluit nu zondag om 20u af. En indien er dan geen beter aanbod verschijnt is het Dirt 2!

b0rn2die4

Legacy Member
mythe zei:
Kan negatieve iTrade betekenen. Dus gelieve in het vervolg eerst te vermelden voor je akkoord gaat in eigen thread ;).

*Edit: ik noteer Dirt 2. Maar ga momenteel nog even afw8en of er geen andere deal is zoals AC2 of R&C FC of Gow Collectie



Heb ik op PC, toch bedankt.

Wat een onmiddelijke deal is: AC2 of R&c Future Crank of Gow Collectie.

*edit: ik sluit nu zondag om 20u af. En indien er dan geen beter aanbod verschijnt is het Dirt 2!

had het simpelweg uit het oog verloren dat ik hier dragon age te ruil had aangeboden. Heb het toch vermeld? Was niet met opzet 2 uur later hoor..

mythe

Legacy Member
b0rn2die4 zei:
had het simpelweg uit het oog verloren dat ik hier dragon age te ruil had aangeboden. Heb het toch vermeld? Was niet met opzet 2 uur later hoor..
Ik geef er dan ook geen hoor. Ik wou u maar verwittigen dat er mensen zijn die hier direct gebruik van maken. Vergeet soms zelfs zo'n zaken, dus ik snap het wel.

Dirt 2 staat dus alvast genoteerd ;).

b0rn2die4

Legacy Member
mythe zei:
Ik geef er dan ook geen hoor. Ik wou u maar verwittigen dat er mensen zijn die hier direct gebruik van maken. Vergeet soms zelfs zo'n zaken, dus ik snap het wel.

Dirt 2 staat dus alvast genoteerd ;).

is goed, laat maar iets weten via pm moest het uiteindelijk dirt2 worden dan. Dan hoef ik deze topic niet altijd te komen checken.

mvg!

mythe

Legacy Member
Juplaaa!!!!

Kga geen moeite meer doen, van als mijn thread op pagina 2 is en geen andere aanbod heb gekregen gaat de ruil door met Born2Die.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan