Archief - 8 PS3 games te koop.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SkylineSoldier

Legacy Member
Hallo,

Hierbij verkoop ik de games van mijn vriend . Ze zijn allemaal in perfecte staat (Hierbij bedoel ik geen krassen op de CD's.) Bieden is de boodschap ;)

- Killzone 2

-Assassin's Creed

-Resistance: Fall of Man

-Uncharted: Drake's Fortune VERKOCHT

-Motorstorm

-Warhawk

-Spiderman 3

-Gran Turismo 5 Prologue


Ruilen is ook toegestaan. Dit zoekertje staat ook op Kapaza. (Kapaza! - Tweedehands en nieuwe auto?s, immo, kleding, boeken te koop)

MVG
Arnaud Evens

mXXX

Legacy Member
uncharted platinum?
indien het geen platinum is ruilen tegen assasins creed?

EDIT: kzie net dat je zelf assasins creed hebt
indien non platinum bod van 10 incl

Tits

Legacy Member
-Resistance: Fall of Man

-Uncharted: Drake's Fortune

- Killzone 2

40 incl, als jij eerst verzend, lage itrader en de mijne is wel te vertrouwen;)

SkylineSoldier

Legacy Member
@ mXXX : Het is niet de Platinum versie van Uncharted . Voor 10 exl is hij van jou .

@Tits : 40 exl voor Killzone 2 + Resistance of Uncharted . Tis niet omdat ik minder producten heb verkocht dat ik minder betrouwbaar ben . Ik heb toch 100 % ook . Desnoods kan je de gewenste Game(s) komen afhalen indien geinteresseerd . Ik woon in Leuven zoals je ziet

@ randal : men vriend is niet echt geïnteresseerd in Midnight Club : LA :-S 25 incl en ze zijn van jou . Dit kan ook 20 zijn , want ik weet niet hoeveel hij precies voor deze wou krijgen.

EDIT : even zeggen dat het zoekertje nog niet op kapaza staat .

randal

Legacy Member
warhawk tegen Baja? (offroadracegame)
of vanaf morgen eventueel tegen de simpsons..

CharlieFox

Legacy Member
Resistance: Fall of Man en Killzone 2 voor 25. Ik kan het komen ophalen.

SkylineSoldier

Legacy Member
Uncharted

Verkocht aan Bottom uitgezonderd als iemand nog hoger bied dan 10 euro exl ? Diegene die hoger bied moet het voor woensdagavond laten weten , anders is het spel verkocht aan Bottom.
Kom je het spel dan halen of verstuur ik het effectief via de post? Dan heb ik je adres nodig.


@ randal : Men vriend is niet echt geïnteresseerd in deze games :s . Warhawk is voor jou voor 15 euro incl.

SkylineSoldier

Legacy Member
Resistance en killzone enkel uit de deur voor 40 euro incl .

SkylineSoldier

Legacy Member
Uncharted
Hoogste bod momenteel door Tits : 11 euro exl . Men vriend heeft vermeld dat de meeneemprijs gelijk is aan 15 euro exl . Bieden stopt morgenavond

Voor Gran Turismo 12 exl.?

SkylineSoldier

Legacy Member
ff de stand van zaken :)

Uncharted
Verkocht aan Bottom voor 15 excl .

Even vermelden ! Bij aankoop van Killzone 2 + ander spel krijg je SpiderMan 3 er bij !

Greetz
SkylineSoldier

SkylineSoldier

Legacy Member
GT5 p enkel weg voor 12 exclusief . Men vriend heeft Mirrors Edge al in zijn spelcollectie .
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan