Archief - 13 games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Arten

Legacy Member
ik verkoop een aantal games voor ps3:

- fifa 2008 (10)
- nba live 2008 (10)
- skate (10)
- motorstorm 1 (10)
- splintercell: double agent (10) verkocht aan charliefox
- army of two (10) verkocht aan foirzie
- soldier of fortune (10)

- fifa 2009 (15)
- pes 2009 (15)
- halflife: orange box (15)
- mirror's edge (15)
- little big planet (15)

- guitar hero: legends of rock (zonder controller): 25 euro

alle prijzen zijn exclusief, afhalen krijgt voorrang (antwerpen centrum), meerdere dingen tegelijk krijgt ook voorrang.

even over mijn vorige thread: mijn excuses dat ik daar niet meer op gereageerd heb, ik heb het waanzinnig maar echt waanzinnig druk gehad de laatste weken en ik had gewoon geen tijd om het af te handelen, vandaar een nieuwe thread, en deze keer zal het allemaal veel vlotter verlopen :)

Foirzie

Legacy Member
Army of two
12 incl.

kan dit eventueel snel afgehandeld worden? Ik zou het graag donderdag nog spelen met een maat :)

Arten

Legacy Member
ik wil eventueel wel ruilen als de games mij echt aan staan

@foirzie: voor mij is dat goed, stuur me maar een mail met je gegeven op m at arten punt be,
dan stuur ik je mijn rekeningnummer.

Arten

Legacy Member
@charliefox: deal, mail me maar je gegevens op m at arten punt be

@fourfreak: te weinig ..

Dragon Racing

Legacy Member
Need For Speed Undercover ruilen tegen - halflife: orange box (15) of little big planet (15)

Sean_John

Legacy Member
moest je splintercell nog hebben... kom ik hem wel halen voor tien euro

Arten

Legacy Member
@fourfreak: maak er dan 15 excl van en we hebben een deal :)

@dragon racing: sorry nee, ben niet zo voor de nfs reeks

@dragonracing: voor 25 mag je het komen halen

@sean_john: normaal is die al weg naar charliefox dus even wachten op bevestiging

Wielockx

Legacy Member
LBP vs tomb raider, silent hill coming, overlord raising hell, 007 QOS, assasins creed (zonder boekje), Condemned 2 (zonder boekje), Beijing 2008 (zonder boekje) of eventueel fallout 3?

Wielockx

Legacy Member
hm ik had graag gewilt ma men broer zegt nu juist da hij da spel ni tegen LBP wil ruilen

Sean_John

Legacy Member
-=CmX=- zei:
@fourfreak: maak er dan 15 excl van en we hebben een deal :)

@dragon racing: sorry nee, ben niet zo voor de nfs reeks

@dragonracing: voor 25 mag je het komen halen

@sean_john: normaal is die al weg naar charliefox dus even wachten op bevestiging

ok , ik wacht af :)

Arten

Legacy Member
@sean_john splintercell is verkocht ...

@stevenvd ik had een fout gemaakt, die voor 25 mag je hem komen halen was voor jou, niet voor dragon_racing :)

@foirzie en @charliefox jullie games zijn deze morgen op de post gegaan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan