Archief - z68 mobo's / Corsair H80 sealed

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fraze

Legacy Member
Te Koop:

Asus P8Z68-v pro

Heeft een 2tal uurtjes gedraaid

Aangekocht 28/07/11 bij alternate.
Komt compleet doos en alle accessoires.
Inclusief factuur voor garantie.

ALTERNATE - HARDWARE - Moederborden - Intel - Socket 1155 - ASUS P8Z68-V PRO

Aangekocht voor 174,90
Minprijs 100 euro excl.
Meeneem 140 euro incl verzending

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

MSI Z68 GD80

Amper gebruikt en in goede stat

Aangekocht 15/06/11 bij alternate.
Komt compleet doos en alle accessoires
Inclusief factuur voor garantie.

ALTERNATE - HARDWARE - Moederborden - Intel - Socket 1155 - MSI P67A-GD80 (B3)

Aangekocht voor 234,90
Minprijs: 140 euro excl.
Meeneem: 180 euro incl verzending

------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Corsair H80 sealed

Niet gebruikt plastiek zit er nog rond.

Aangekocht op 27/07/11 bij tones.

Aangekocht voor 89,90
Minprijs: 65 euro
Meeneem: 75 euro

Ik heb het recht ....
Staat ook te koop in vriendenkring


Mobo's kunnen verzonden worden met taxipost secur 5,90.
Afhaling kan meestal op zondag.

Bushimo

Legacy Member
MSI Z68 GD80 is een ander model dan in de link (p67), maar kvermoed dat hier wel degelijk over het z68 model gaat? Indien ja : alvast een bod van 150 excl, dit weekend afgehaald.

Waarom weg trouwens?

Sjoepap

Legacy Member
40€ voor H80 afgehaald te zandhoven

Indien te laag beschouw het als free up

Fraze

Legacy Member
Bushimo zei:
MSI Z68 GD80 is een ander model dan in de link (p67), maar kvermoed dat hier wel degelijk over het z68 model gaat? Indien ja : alvast een bod van 150 excl, dit weekend afgehaald.

Waarom weg trouwens?

Het is indd de Z68 variant

Gaat weg omdat het hier al tijdje stof ligt te happen :p

Genoteerd btw,

Vind ik te laag voor de H80, toch bedankt.

Fraze

Legacy Member
Vind ik iets te weinig

Ik noteer vanaf 100 euro excl voor het asus mobo.

Ik sluit vrijdag 20:00 af voor het MSI mobo.

Bushimo

Legacy Member
Ik trek mijn bod terug in daar het geen gen3 is, huidige bestelling wel. Sorry voor het ongemak.

Indien je nog lager zou gaan heb ik eventueel wel nog interesse, laat maar weten. Succes met de verkoop.

AntiClock

Legacy Member
100 vind ik net iets teveel, was eigenlijk van plan om de
Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 te kopen, 4de slot heb ik niet nodig en OC'n was ik niet echt van plan (tenzij ik mss een asus op de kop kan tikken ;) )

weet je wat .... maak mij es een mooi prijsje met korting als ik de asus en de h80 tesamen neem :)

grtz

Fraze

Legacy Member
AntiClock zei:
100 vind ik net iets teveel, was eigenlijk van plan om de
Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 te kopen, 4de slot heb ik niet nodig en OC'n was ik niet echt van plan (tenzij ik mss een asus op de kop kan tikken ;) )

weet je wat .... maak mij es een mooi prijsje met korting als ik de asus en de h80 tesamen neem :)

grtz

Wa denkt ge van 185 euro ?

AntiClock

Legacy Member
100 euro min voor mobo en 65 min voor h80 ..... en 185 tesamen ? :D

wat denk je van 135 ?

Fraze

Legacy Member
AntiClock zei:
100 euro min voor mobo en 65 min voor h80 ..... en 185 tesamen ? :D

wat denk je van 135 ?

De absolute min voor beide is 165 euro voor minder gaat het toch niet weg.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan