iBMW
Legacy Member
Ik verkoop mijn XFX HD7950 Double Dissipation. Eén van de fans hapert en maakt lawaai. De andere fan werkt wel perfect.
Ik had deze aangeschaft om te gebruiken in crossfire met mijn MSI HD7950, maar in mijn case worden ze samen te warm.
Komt in de originele doos met documentatie.
min. €60
meeneem €80
Opbieden minstens per €5.
Ik had deze aangeschaft om te gebruiken in crossfire met mijn MSI HD7950, maar in mijn case worden ze samen te warm.
Komt in de originele doos met documentatie.
min. €60
meeneem €80
Opbieden minstens per €5.

