CedricW
Legacy Member
Hierbij verkoop ik mijn HD4870 512MB wegens overstap naar HD6870.
Het gaat om de "Eierkoeler" van XFX.
Kaart is altijd goed gekoeld geweest door een Artic Accelero Twin Turbo Pro, heeft nooit onder het stof gezeten. Kaart ziet er dan ook uit als nieuw.
Kaart wordt verkocht met arctic twin turbo wegens de VRM-blokjes die erop gemonteerd zijn, stockkoeler krijgt u er uiteraard bij.
Doos, bon, boekjes, accessoires enz.. aanwezig
Prijs: Bieden, hou het een beetje deftig, de koeler zelf is ook nog 15-20 euro waard...
Het gaat om de "Eierkoeler" van XFX.
Kaart is altijd goed gekoeld geweest door een Artic Accelero Twin Turbo Pro, heeft nooit onder het stof gezeten. Kaart ziet er dan ook uit als nieuw.
Kaart wordt verkocht met arctic twin turbo wegens de VRM-blokjes die erop gemonteerd zijn, stockkoeler krijgt u er uiteraard bij.
Doos, bon, boekjes, accessoires enz.. aanwezig
Prijs: Bieden, hou het een beetje deftig, de koeler zelf is ook nog 15-20 euro waard...