Archief - XFX HD 5850

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jimsken

Legacy Member
Wegens upgrade te koop:

XFX HD 5850 Review - Overclockers Club

Compleet met doos, boekje, drivers, kabels, crossfire bridge, HAWX game.
Aankoopbewijs van Framo (pc winkel te Brugge)
Garantie tot mei 2012

Liefst te ruil tegen modulaire voeding van minstens 650W. Opleg bespreekbaar.
Ook gewoon te koop. Verzending = mogelijk.

Minimumprijs = 75€ reeds geboden door Reavermaster
Meeneemprijs = 100€

Oli4V

Legacy Member
Ruilen tegen mijn gesleevde Corsair HX750 ?

pic
IMG_7702.JPG

jimsken

Legacy Member
Daar heb ik wel interesse voor ja. Wat houdt dat gesleevde precies in? Is me niet echt duidelijk op de foto.
Waar is deze aangekocht en is er nog garantie op?

Sqarzz

Legacy Member
dat de individuele kabels gesleeved zijn
zoals je op de pic kan zien :p

Oli4V

Legacy Member
Sqarzz zei:
dat de individuele kabels gesleeved zijn
zoals je op de pic kan zien :p

Inderdaad, met van die dure mdpc-x sleeving.

2 jaar oud, aangekocht bij tones, heeft maar een goed jaar in gebruik geweest, ligt nu ook al weer terug enkele maanden in de kast omdat die overkill is voor mijn pc.

edit: de krasjes zijn er ook af want ik heb het kapje herspoten (HX750 is nog altijd leesbaar ;)).

jimsken

Legacy Member
Op de foto zie ik precies ook "iets" waar de kabels de voeding uit komen, of zie ik dat verkeerd?

De sleeving - ook al is deze duur - is voor mij niet bepaald een meerwaarde.
Het feit dat er geen garantie meer op is, maakt voor mij ruil op ruil niet interessant (genoeg).

Pedroo

Legacy Member
jimsken;15551240 Het feit dat er geen garantie meer op is zei:
Daar zou ik je niet echt veel zorgen om maken... Zijn bij de beste voedingen die er bestaan... Voedingen gaan niet snel stuk... (tenzij je moeite doet)

Oli4V

Legacy Member
jimsken zei:
Op de foto zie ik precies ook "iets" waar de kabels de voeding uit komen, of zie ik dat verkeerd?

De sleeving - ook al is deze duur - is voor mij niet bepaald een meerwaarde.
Het feit dat er geen garantie meer op is, maakt voor mij ruil op ruil niet interessant (genoeg).
De 24pin ATX en de 8Pin cpu komen nog uit de voeding zelf, de rest han je er modulair aan. De originele sleeving is er van die 2 afgedaan en er is die van mdp-x over gedaan, je zie aan het begin wat psu kabels omdat ik mijn psu niet opgen gedaan heb en de sleeving tot binnen door te trekken.

Bij de pci-e kabels is er dan gewoon een sleeve over gekomen.

Pedroo zei:
Daar zou ik je niet echt veel zorgen om maken... Zijn bij de beste voedingen die er bestaan... Voedingen gaan niet snel stuk... (tenzij je moeite doet)
Wat hij zegt, of je moet ze inderdaad al opfikken ofzo.
Mijn allereerste antec neo he 550w, is ook gesleeved en heb ik ondertussen al +4j en die draait nog altijd vrolijk in de pc van mijn oudjes, dus ik zie niet direct in waarom je je zorgen zou moeten maken.

P4man

Legacy Member
Hmmm.. voedingen gaan wel degelijk kapot zonder moeite, ook "'goede" als antec, maar lang niet zo vaak als 5850's in my experience :)

free up.

Oli4V

Legacy Member
P4man zei:
Hmmm.. voedingen gaan wel degelijk kapot zonder moeite, ook "'goede" als antec, maar lang niet zo vaak als 5850's in my experience :)

free up.

Je kan natuurlijk altijd tegenslag hebben, maar imho zijn ze wel ongeveer evenveel waard.

jimsken

Legacy Member
reavermaster zei:
bodje van 75e excl/opgehaald

Genoteerd. Dat is voor mij zowat de waarde van de gemodde voeding van Oli4V, maar dan prefereer ik toch cash.

Beginpost geüpdate met minimum/meeneem

jimsken

Legacy Member
Kiala is zeker mogelijk. Bij deze verkocht aan HyperBaton. Ik PM u voor afhandeling.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan