Pedroo
Legacy Member
Ik verkoop men XFX 9800GT die ik een tijdje geleden gekocht heb om te dienen als aparte physX kaart. Uiteindelijk gebruik ik hem niet. Dus.... Ligt hier maar wat te liggen.
Ik heb hem zelf op kapaza gekocht voor 40, dus gaat voor dezelfde prijs buiten.
Is in perfecte staat, werkt zoals het hoort.
Geen doos/garantiebewijs aanwezig
Het is de versie die géén 6-pin aansluiting nodig heeft!
De kaart mag buiten bij het behalen van de meeneemprijs.
Of na de afsluitdatum, indien er BOVEN het minimum geboden is.
Minimumprijs: 30 euro
Meeneemprijs: 40 euro
Afsluitdatum: zondag 3 april 2011 om 18u
Edit; De kaart kan verzonden worden met De Post of Kiala, op kosten en risico van de koper!! (de kaart wordt natuurlijk goed ingepakt enzo!)
Ik heb hem zelf op kapaza gekocht voor 40, dus gaat voor dezelfde prijs buiten.
Is in perfecte staat, werkt zoals het hoort.
Geen doos/garantiebewijs aanwezig
Het is de versie die géén 6-pin aansluiting nodig heeft!
De kaart mag buiten bij het behalen van de meeneemprijs.
Of na de afsluitdatum, indien er BOVEN het minimum geboden is.
Minimumprijs: 30 euro
Meeneemprijs: 40 euro
Afsluitdatum: zondag 3 april 2011 om 18u
Edit; De kaart kan verzonden worden met De Post of Kiala, op kosten en risico van de koper!! (de kaart wordt natuurlijk goed ingepakt enzo!)
Pm sent