Archief - Xai / Laptop Koeler

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

delroo

Legacy Member
+ 50€ bod van crovax lijkt me ook wat te weinig (deze staat nieuw 130€)

[HoD]

Legacy Member
60 euro bij redcoon of 64,99 bij Alternate (waar ik morgen nog moet zijn :P)

45 excl (verzending Kiala) is misschien overtuigender? :)

delroo

Legacy Member
[HoD];14694971 zei:
60 euro bij redcoon of 64,99 bij Alternate (waar ik morgen nog moet zijn :P)

45 excl (verzending Kiala) is misschien overtuigender? :)

Sorry, er zit momenteel geen kialapunt dicht bij mij in de buurt :S dichtste is 15-20min rijden, terwijl de post maar 5minuutjes rijden is! Als ik dat via de post mag sturen dan zal ik die 45excl zeker noteren! :)

delroo

Legacy Member
Jonne c. zei:
60eur op de SSD afgehaald

Sorry dat lijkt me wat te weinig! Doe een beter bod en het is de jouwe! Deze staat nieuw 120€ en aan 50% doe ik deze niet weg sorry!

Toch bedankt voor de reactie

[HoD]

Legacy Member
delroo zei:
Sorry, er zit momenteel geen kialapunt dicht bij mij in de buurt :S dichtste is 15-20min rijden, terwijl de post maar 5minuutjes rijden is! Als ik dat via de post mag sturen dan zal ik die 45excl zeker noteren! :)

Sorry voor de late reactie had je reply niet gezien. 45 +verzending post is OK.

Warfront

Legacy Member
65 euro op Corsair CSSD-R60GB2-BRKT-verkoop niet veel meer + geen factuur.

delroo

Legacy Member
Sorry voor HEEL late reactie! Dat is aan 50% van de nieuwprijs Warfront en daarom doe ik deze zeker niet weg voor €65! Toch bedankt voor bod.

Nog steeds tekoop:

Corsair SSD 60GB (Deze staan ondertussen ook op 2deHands.be)
Steelseries XAI (Deze staan ondertussen ook op 2deHands.be)

Iphigeneia

Legacy Member
delroo zei:
Sorry voor HEEL late reactie! Dat is aan 50% van de nieuwprijs Warfront en daarom doe ik deze zeker niet weg voor €65! Toch bedankt voor bod.

Waar haal jij een prijs van 130 euro vanaf? Dit toestel wordt niet eens meer verkocht vanwege nieuwere controllers en chips.
De nieuwere versie: F60GB2 Kost 104 euro

Maar er zijn betere:Vertex 2 60gb 99.90 euro
Voor minder dan uw meeneem en dat is dan met factuur. Dus zijn bod van 65 is zo gek nog niet. Nu, het blijft uw keuze natuurlijk.

Mvg,

delroo

Legacy Member
Na nader onderzoek klopt dit inderdaad wat ''IphiGeneai'' zegt, ik was me heletijd op de F versie aan het concentreren! Stom van me ! Prijzen voor SSD zijn aangepast :))

Excuses hievoor!

ImpulseEEE

Legacy Member
Is SS Xai nog te koop ?

Zoja bodje van 40 incl verzending

delroo

Legacy Member
Wiffy zei:
Preki =/= delroo... Iedereen mag toch zelf zijn prijs bepalen ? :)

Dat had ik ook in gedachten idd! €40 exclusief is helemaal niet duur! Als je kijkt naar nieuwprijs :) maar succes met zoeken Ladykiller!

delroo

Legacy Member
aveee zei:
60 SSD afgehaald dimidelroonadebacklot hoer :P

Genoteerd, maar je bent 2e in rij ave :p iemand is voor jouw post hierboven €60 exclusief, hij vroeg mij om eventjes te wachten, als deze persoon vanavond geen antwoord heeft dan is het de jouwe! :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan