Archief - Watercooling: RAIJINTEK TRITON 280 CORE

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

XYRIS

Legacy Member
Hallo,

verkoop hierbij deze RAIJINTEK TRITON CORE ALL-IN-ONE Watercooler.

"CORE"-versie = zonder fans.
Komt in originele doos met accessoires
Nieuwprijs: €110 +
Richtprijs: €75

MEENEEMPRIJS: €75 Mét de 2 fans erbij!


doe een bod!

280mm rad!
Als nieuw! komt met 3 kleuren om je water te kleuren, ongebruikt!

Specs: RAIJINTEK

triton280-7.png


[video=youtube;dhDb0_8JymE]https://www.youtube.com/watch?v=dhDb0_8JymE&feature=youtu.be[/video]

Mister_Beerke

Legacy Member
Wat voor fans? En waar ophalen eventueel?

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

XYRIS

Legacy Member
Mister_Beerke zei:
Wat voor fans? En waar ophalen eventueel?

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk


Ik ben van Geraardsbergen / Ninove., Kan verzonden worden voor €4
Ik zal is kijken, heb hier nog enkele fans liggen, heb bv deze: https://www.beyondgaming.be/archive/bs-hardware.195/2x-fans-phanteks-pwm-fanhub.1035547

Super stil! :-)

Met fans had ik toch graag €80

Bod €50 genegeerd, belachelijk laag de helft (minder zelfs)
Cooler is als nieuw.


Heeft nog garantie die gaat via vorige eigenaar 'vaniseghem' , cooler is zelf maar maand of 3 oud.

Mister_Beerke

Legacy Member
W8, je bent niet de 1ste eigenaar? Is de factuur erbij of niet? Waarom zou ik via een 3de partij moeten gaan voor de garantie?

Is het mogelijk om een paar foto's te hebben van de koeling (radiator + cpu blok)?

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

XYRIS

Legacy Member
Mister_Beerke zei:
W8, je bent niet de 1ste eigenaar? Is de factuur erbij of niet? Waarom zou ik via een 3de partij moeten gaan voor de garantie?

Is het mogelijk om een paar foto's te hebben van de koeling (radiator + cpu blok)?

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

Is een pc van een maand of 2 oud dat ik overkocht hier op forum.
Ik heb grotendeels de onderdelen gehouden voor mijzelf maar de wc mag weg.
Hij zei me dat die online facturen waren en dat als er een probleem was ik hem moest contacteren...

Foto's volgen, ik weet wel dat die bij ALTERNATE aangekocht is.

Mister_Beerke

Legacy Member
Bedankt voor de informatie, maar in dit geval trek ik me terug.

Succes met de verkoop + free up ^^

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

XYRIS

Legacy Member
Mister_Beerke zei:
Bedankt voor de informatie, maar in dit geval trek ik me terug.

Succes met de verkoop + free up ^^

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

Ok... snap niet goed waarom maar goed.. heb deze zelfs niet een gebruikt, dus
technisch gezien ben ik geen 2de "gebruiker" wel eigenaar. Ik zal proberen om factuur te bekomen,
maar er waren nog een aantel zaken die op da factuur staat dus dat maakt het moeilijk...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan