Archief - Watercooling parts

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jurgen_VDP

Legacy Member
Wegens verhuis op 1 juli begin ik nu alvast eens grote kuis te houden in dingen die weg mogen...

1. Black Ice SR-1 480 radiator (nieuwstaat), aangekocht op 09/03/2011

Richtprijs: 60€

2. Black Ice SR-1 120 radiator (nieuwstaat), aangekocht op 09/03/2011

Richtprijs: 20€

3. 12V Laing DDC1+ Ultra 18W (Swiftech MCP355), aangekocht op 09/03/2011

Richtprijs: 30€ - [gereserveerd voor Stylerke]

4. 12V Laing DDC1+ Ultra 18W (Swiftech MCP355) - 2e stuk, aangekocht op 09/03/2011

Richtprijs: 30€ - [gereserveerd voor Warfront, samen met Top (ik had er 3 in totaal)]

5. Plexi Top voor DDC1 (2 stuks), highflow, aangekocht op 09/03/2011

Richtprijs: 5€ / stuk (2 aanwezig) [gereserveerd voor Stylerke] - [2e gereserveerd voor Tomstar]

6. Sharkoon Silent Eagle Pro fans (wit), aangekocht op 09/03/2011

Richtprijs: 5€ / stuk (4 aanwezig)

7. EK Multi-option RES X2 - 150 Advanced, aangekocht op 09/03/2011- nieuwstaat en compleet

Richtprijs: 15€ / stuk (2 aanwezig) [gereserveerd voor Stylerke] - [2e gereserveerd voor Tomstar]

8. EK Fullcover block 6970 Acetal + Nickel (voor 6950-6970), aangekocht op 09/03/2011 - momenteel gemonteerd op ASUS 6950 die in de andere thread verkocht wordt.

Richtprijs: 45€ (2 stuks aanwezig)

9. EK Supreme HF - Acetal-Nickel Universal CPU Block, aangekocht op 09/03/2011 - momenteel in gebruik, maar perfecte staat en compleet

Richtprijs: 30€ [gereserveerd voor Stylerke]

10. EK Waterblocks full cover block voor gigabyte P67A-UDx, momenteel in gebruik, maar in perfecte staat.

Richtprijs: 50€

11. Lot van 15-tal Bitspower black fittingen G 1/4 (ongebruikt) - Triple Rotary 90 Degree Adaptors, enz... (meer dan 30 fittingen in totaal).

Geen richtprijs, wordt verkocht aan de hoogste bieder - momenteel 80€ door [Mh]UnderGod


Voorkeur gaat naar combinatie-aanbiedingen.

Voor wie het pakketje ineens koopt: 300€ (nieuwwaarde meer dan het dubbele), facturen aanwezig IT-Service.be, ideaal om te beginnen met waterkoeling en topmateriaal aan minder dan halve prijs over te nemen.

Warfront

Legacy Member
3. 12V Laing DDC1+ Ultra 18W (Swiftech MCP355), aangekocht op 09/03/2011 bod van 30 euro
Plexi Top voor DDC1 bod van 5 euro

Gurt11

Legacy Member
Even een vraagje: Is zo'n ek reservoir res x2 150 groot genoeg om cpu + graka te koelen?

En vanwaar ben je? ^^ brengen/afhalen?

[Mh]UnderGod

Legacy Member
Zou je een foto van 11 kunnen nemen zodat ik een idee heb van wat er exact bijzit? Alleszinds interesse hier :)

TomStar

Legacy Member
bod van 5 euro excl op plexi top

Edit:

15 euro incl. voor reservoir

Jurgen_VDP

Legacy Member
Stylerke zei:
Even een vraagje: Is zo'n ek reservoir res x2 150 groot genoeg om cpu + graka te koelen?

En vanwaar ben je? ^^ brengen/afhalen?

Ik heb er een core i7-2600k en 2 x HD 6970 mee fris gehouden, het 2e reservoir was chipset en memory. Ging perfect.

Brengen/afhalen is geen probleem indien niet te ver.

Jurgen_VDP

Legacy Member
Ik ga morgenvoormiddag de eerste post aanpassen wie wat toegewezen krijgt, kwestie van het wat overzichtelijk te houden... Ook nog heel even de optie voor het totaalpakket open houden.

Jurgen_VDP

Legacy Member
[Mh]UnderGod;14919541 zei:
Zou je een foto van 11 kunnen nemen zodat ik een idee heb van wat er exact bijzit? Alleszinds interesse hier :)

Foto volgt, zijn allemaal bitspower G1/4, gewone fittingen, triple rotary, bochtjes, alles wat er hier nog rondslingert :-)

Audaxis

Legacy Member
- "Bitspower black fittingen" is dat "Black Sparkle" of "Mat black"?
- Welke top is dat juist? Indien EK-top ook daarop bodje van €5

Gurt11

Legacy Member
7. EK Multi-option RES X2 - 150 Advanced
9. EK Supreme HF - Acetal-Nickel Universal CPU Block
edit 30/05 11.49u:
3. 12V Laing DDC1+ Ultra 18W (Swiftech MCP355)
5. Plexi Top voor DDC1

80 euro afgehaald of gebracht, wat je leuk vindt ^^
Alle toebehoren en verpakking nog aanwezig trouwens?

TomStar

Legacy Member
Wanneer sluit je af en zou je eventueel akkoord gaan met men bod op het pomp topje en reservoir? Misschien best om dit alles duidelijk te vermelden (incl. of excl.) verzenden of niet verzenden om gezever te voorkomen aangezien er voor verschillende producten meerdere geïnteresseerden zijn :)

En wat foto's zijn ook altijd welkom! ^^

Mr.Hankey

Legacy Member
Hoe zit het met verzendkosten/mogelijkheden naar West-Vlaanderen ? indien onder de 10 euro ben ik wel geïnteresseerd in pompje ( 35 excl ) , top ( 7 excl ) en fittingen.

mvg

Jurgen_VDP

Legacy Member
Stylerke zei:
7. EK Multi-option RES X2 - 150 Advanced
9. EK Supreme HF - Acetal-Nickel Universal CPU Block
edit 30/05 11.49u:
3. 12V Laing DDC1+ Ultra 18W (Swiftech MCP355)
5. Plexi Top voor DDC1

80 euro afgehaald of gebracht, wat je leuk vindt ^^
Alle toebehoren en verpakking nog aanwezig trouwens?

Akkoord voor 80 euro, brengen is ook geen probleem. Toebehoren aanwezig, verpakking van RES is ok, Top is ok, pomp is aanwezig maar gescheurd, Supreme HF moet ik even checken, maar is compleet voor montage.

Jurgen_VDP

Legacy Member
Warfront zei:
3. 12V Laing DDC1+ Ultra 18W (Swiftech MCP355), aangekocht op 09/03/2011 bod van 30 euro
Plexi Top voor DDC1 bod van 5 euro

Akkoord voor pomp + top voor 35€ (excl)

Jurgen_VDP

Legacy Member
Eerste post aangepast, dingen die schuingedrukt zijn, zijn voorlopig gereserveerd voor bovenstaande personen (ook in Magenta bijgeschreven). De andere onderdelen blijven beschikbaar.

[Mh]UnderGod

Legacy Member
Je vergeet de foto's van die fittingen niet? Heb wel interesse, maar wil wel weten wat erbijzit, en ook of ze black sparckle zijn of mat black ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan