Archief - Watercooled Game PC I7 860

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Crovax

Legacy Member
All,

bij deze verkoop ik mijn game pc wegens tijdsgebrek :
Corsair Obsedian 800d
Volledige watercooling (360rad + 120rad,res,GPU,CPU,D5 pomp etc,fans + controller,aankoop was meer dan 800euro)
2x 1TB Samsung 7200 disks
1x Raptor 150GB
1x64GB SSD Corsair
1x128GB SSD OCZ
GTX480
I7 860
Gigabyte MB (zie sig)
8GB DDR3 dominator corsair geheugen +
samsung CD-DVDRW
LG CD/DVD/Blueray
Auzentech XFI Forte
+ eventueel razer mamba,logitech keyboard G19

Er wordt niets appart verkocht,dit is te moeilijk ivm de waterkoeling en natuurlijk alleen afhaling.

Bieden vanaf 800euro;
Meeneem prijs : 950euro;

edit: lijstje van de WC onderdelen :
XSPC Rasa CPU Waterblock
EK-CoolStream RAD XT - 120
Black Ice SR-1 - 360
Aquacomputer aquagraFX GTX 480 (GF100) G1/4
12V Laing DDC1+ Ultra 18W met EK DDC X-TOP Rev.2 - Plexi
Primo chill Ice cooling fluid
+ heleboel feser fittingen,rotary,yate loon fans,tubes,alles wat met watercooling te maken heeft mag buiten...
EK-Multioption Reservoir 250 rev.2

EpilEpic

Legacy Member
ehm...WAUW!!!
dies echt knap en ordelijk! moest ik het geld hebben...
maar zeker 1 om te onthouden voor moest ik zelf wat beginnen ombouwen

Ontheroxx

Legacy Member
In uw topictitel staat i5 maar in de beschrijving staat i7?

Crovax

Legacy Member
Idd, is een i7. Het is aangepast

Sent from my Optimus 2X using Tapatalk

eyes147

Legacy Member
Welk merk is de videokaart? En wat is de snelheid van het geheugen?

Zijn tobo en muis inbegrepen in de meeneemprijs? Welke tijdstippen zou het passen voor jou om af te spreken?Testen vh systeem mogelijk?
Waar aangekocht? facturen/aankoopbonnen?

Crovax

Legacy Member
De GTX480 komt van club3D en alles in perfecte staat. Ze is even overclocked geweest om te kijken wat dit beestje aankan,voor de rest altijd standaard gedraaid
Snelheid van het corsair geheugen is standaard 1333mhz (staan nu op 1448mhz,lichte overclock). Mobo & keyboard zijn inbegrepen in de prijs.Moest je interesse hebben ik heb ook nog een G13 liggen.
PC materiaal is grotendeels aangekocht bij Alternate & watercooling bij IT-service. Facturen & aankoop bonnen moet ik is gaan rondzoeken maar don't shoot me als ik ze niet allemaal heb.
Testen is altijd mogelijk want ik gebruik dit systeem nog dagelijks voor mailtjes te checken,dus altijd welkom moest er echt interesse zijn in aankoop.
Systeem draait lichtjes overclocked op 3.8GHZ (181x21) & geheugen op 1448mhz met powersaving features aan (dus 3.8ghz als er om gevraagd word).

eyes147

Legacy Member
Van de aankoopbonnen/facturen zijn we vooral geintresseerd in deze van de hardware (cpu,mobo,gpu,ram,hdd's). Dit is onze enige (kleine) drempel nog een beetje. Kan je dit es voor de zekerheid nachecken welke je allemaal terugvind?Zou dit weekend desnoods passen voor u?

Het is eigelijk voor een vriend van mij, zijn pc heeft gisterenavond de geest gegeven

ps wat is de wattage van de voeding en welk merk/type?

Crovax

Legacy Member
Dees weekend zit nog al redelijk vol,alleen zondag namiddag (avond) kan eventueel.
Ik heb een factuur teruggevonden van : CPU,MB,GPU...
Alles is ongeveer een jaartje oud,sommige iets nieuwer. (OCZ SSD is 7maand). Misschien als ik wat verder snuffel dat ik nog iets meer vind,maar dat kan ik niet beloven.

eyes147

Legacy Member
We hadden graag afgesproken zondag namiddag/avond voor je meeneemprijs (950) Natuurlijk graag nog een poging of je niet de andere facturen terugvind. Kan je een pmetje met de gegevens + gepaste uren sturen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan