Archief - Volledige Game rig te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RobbyB

Legacy Member
Beste 9L'ers,

wegens stopzetting gamen (shame on me) en beeldbewerking (nogmaals shame on me), verkoop ik mijn pc:

- Silverstone Raven 2 behuizing
- Mods: witte LED’s in case en fans, witte sleeving, zwarte PCI slots, zwarte fangrill
- Corsair 750HX voeding
- Asus M4A89GTD moederbord
- AMD Phenom X4 955 Black Edition (4Ghz stabiel) processor
- Prolimatech Megashadow + 2x Cooler Master Excalibur koeler
- Corsair XMS3 8GB C7 (4 x 2GB) geheugen
- MSI Radeon 5850 Twin Frozr Crossfire (2x) grafische kaarten
- OCZ Vertex 2 SSD 120GB harde schijf
- Western Digital SATA300 640GB 16MB harde schijf

Vraagprijs: doe een eerlijk bod

Ik heb me net lid gemaakt om m'n pc sneller de deur uit te krijgen, mag ik hopen dat dit sommige kopers niet afschrikt. De computer staat bij me thuis en er mag naar gekeken worden, alles werkt. Facturen en dozen zitten er ook bij. Enkel van de behuizing is de doos weg (veel te groot om te houden).

Alvast bedankt!

Wasbeer

Legacy Member
als je in stukken wegdoet zal je meer geld opbrengen maar zal je er langer meezitten tot alles weg is natuurlijk
en laat me zeggen dat dat systeem geen 1000€ meer gaat opbrengen hoor
we hebben hier ook een prijsschatting en laat die daar maar eens schatten


ff terinfo hoeveel zou je willen voor de case heb dezelfde maar zou wel zo een 2de willen

RobbyB

Legacy Member
Ik verkoop hem in z'n geheel, doe maar een schatting :)

EDIT, ik zie net hoe het zit met dat schatten. Sorry voor het misverstand.

springingrabbit

Legacy Member
als je toch in onderdelen gaat doen. Hier eventueel interesse in beide grafische kaarten en eventueel de voeding.

SirSawo

Legacy Member
Indien je in onderdelen verkoopt, heb interesse in SSD.

PausBastianus

Legacy Member
richtprijs voor het geheel?

EDIT: Ik zie net dat dit topic van half maart is.
Is deze überhaupt nog te koop?

longpatje

Legacy Member
Geregistreerd: 15 maart 2011
Laatste activiteit: 17 maart 2011 21:19

is niet echt een actief lid, vrees dat je nog ff zult moeten wachten op antwoord ;-)

RobbyB

Legacy Member
Sorry mensen, ik verkoop hem niet als ik er geen 1000 voor krijg. Misschien is het teveel voor jullie, maar lager ga ik niet. Geen aparte onderdelen worden verkocht.

BlaCkBirD

Legacy Member
Dat is de nieuwprijs. (muv van uw modding)

Zal je hier nooit verkocht krijgen.
Toch succes.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan