Archief - volledige desktop PC

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-RaZoR-

Legacy Member
Te koop:

Een volledige desktop PC geschikt voor thuisgebruik, gaming en multimediatoepassingen.

wat zit hierbij:
flatscreen scherm 19"
computercase + hardware
muis
keyboard
speakers
opslagcapaciteit 350GB

Versie van windows 7 inbegrepen in de prijs.

minimumprijs: 300€

liefst afhaling

misschien voor de computerfreaks hier:

specs:
4GB RAM
intel quadcore Q6600
grafische kaart ontglipt mij even, zal dit dan nog laten weten
moederbord: Asus P5Q

foto: http://users.skynet.be/fa095964/DSC_0141.JPG

edit: staat ook op 2dehands.be

Murugan

Legacy Member
Ik denk dat IETS meer (lees:veel) info wenselijk is...

EDIT: NVM browser had stuk van de pagina niet geladen, my bad :)

Sjoepap

Legacy Member
kan je de specs eens opgeven van de computercase + hardware

+ welke legale versie van Windows 7 is het?
...

McGregor

Legacy Member
En wat zit er precies in van hardware?
Anders kan je ook zeggen te koop auto.

-RaZoR-

Legacy Member
Sjoepap zei:
kan je de specs eens opgeven van de computercase + hardware

+ welke legale versie van Windows 7 is het?
...


't is een home premium edition

en heb in de loop van de tijd veel veranderd aan de pc, maar ben er nu uit uit heel het wereldje dus ik weet bijgod niet veel anders dan wat er in m'n beginpost staat van hetgeen wat erin zit

-RaZoR-

Legacy Member
Naam van besturingssysteem
Microsoft Windows 7 Home Premium
Versie
6.1.7600 Build 7600
Andere beschrijving van besturingssysteem
Niet beschikbaar
Leverancier van besturingssysteem
Microsoft Corporation
Systeemnaam
STEVEN-PC
Systeemfabrikant
System manufacturer
Systeemmodel
System Product Name
Systeemtype
Op x64-gebaseerde PC
Processor
Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz, 2403 MHz, 4 core('s), 4 logische processor(s)
BIOS-versie/datum
American Megatrends Inc. 2201, 21/05/2009
SMBIOS-versie 2.5
Map met Windows
C:\Windows
Systeemmap
C:\Windows\system32
Opstartapparaat
\Device\HarddiskVolume2
Landinstelling
België
HAL (Hardware Abstraction Layer)
Versie = "6.1.7600.16385"
Gebruikersnaam
Steven-PC\Steven
Tijdzone
West-Europa (zomertijd)
Geïnstalleerd fysiek geheugen (RAM)
4,00 GB
Totaal fysiek geheugen
4,00 GB
Beschikbaar fysiek geheugen
2,31 GB
Totaal virtueel geheugen
8,00 GB
Beschikbaar virtueel geheugen
6,05 GB
Ruimte voor wisselbestand
4,00 GB
Wisselbestand
C:\pagefile.sys

grafische kaart is een geforce 9600 GT

Ontheroxx

Legacy Member
Interesse in moederbord+cpu+ram, als je het zelf niet ziet zitten wil ik ze zelf ter plekke uitvijzen ook.
Ik kan afhalen. (In geval van Tielt met postcode 8700 en dus niet Tielt-Winge)

-RaZoR-

Legacy Member
sorry, enkel als volledig pakket, kga niet beginnen met een perfect werkende pc uit elkaar te vijzen

edit: maar gewoon uit interesse, hoeveel heb je over voor mobo, cpu en ram

en ja, het is 8700 Tielt

-RaZoR-

Legacy Member
Ontheroxx zei:
Ik was van plan 100EUR te bieden.

sorry nee, voor dan nog een halve set-up over te hebben waar ik in feite nix meer mee ben en naar het containerpark mag brengen achteraf is het een te lage prijs

Ontheroxx

Legacy Member
Geen probleem, moest je je alsnog bedenken mag je mij altijd iets laten weten :)

-RaZoR-

Legacy Member
grafische kaart is zeker een geforce 9600 GT, via dxdiag opgezocht en gekeken naar de videokaart zelf die in de bak zit

qua prijs mag je trouwens altijd iets anders voorstellen indien je ECHT geïnteresseerd bent.

-RaZoR-

Legacy Member
Ontheroxx zei:

niet op high alleszins, op Low of medium wrs wel..

Ontheroxx, je hebt niet alle wijsheid in pacht hé, dus indien niet geïnteresseerd in de computer op zichzelf, gelieve hier niet meer te posten.

Ontheroxx

Legacy Member
Jij ook niet, maar ik heb wel gelijk: EA Forums
Misschien aan 25fps op full low @ 800x600, maar dat is niet wat ik versta onder 'kan deze pc bf3 aan'
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan