Archief - Volledige desktop pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ceylon

Legacy Member
Ik verkoop mijn pc, omdat ik ondertussen een laptop heb en deze meer gebruik dan mijn pc.
De onderdelen mogen ook appart verkocht worden.

Alles is voorzien van een factuur en de originele verpakking.
Aankoopdatum: 10/03/2007

Moederbord: MSI P43T C51 DDR2 Socket 775 Intel P43
CPU: Intel Core2Duo E6400 2.13GHz (socket 775)
Geheugen: 2x Premium 1024MB DDR2 PC5400 667MHz
Grafische kaart: ASUS EN7600GS Silent 256MB PCI-E
Harde schijf: Western Digital 250GB 16MB cache SATA300 7200RPM
Floppy drive: NEC Floppy Drive
CD-lezer: NEC AD-7173A 18x zwart DVD-RW Labelflash
Case: Antec Sonata II 450W
Voeding: Ante Earthwatts 500W (Standaardvoeding was stuk gegaan, RMA)
Toetsenbord: Logitech 967560-0123 Media keyboard AZERTY

Aangezien we nu met een opruim bezig zijn, laat ik deze thread maximaal 2 weken open staan; al wat tegen dan niet verkocht is gaat onherroepelijk naar het containerpark.

Meeneemprijs voor de totale set (evt. zonder toetsenbord): € 400

Ceylon

Legacy Member
Up 1
Ik verlaag de prijs: meeneemprijs voor de totale set wordt nu € 300

Ceylon

Legacy Member
bonzai channel1 zei:
25 incl. mobo

Genoteerd.

Mijn voorkeur gaat uit naar de volledige setup verkopen, dus ik laat het nog even open staan.
Als de setup niet verkocht geraakt, is het moederbord voor u.

Ceylon

Legacy Member
Up 2
Ik verlaag de prijs: meeneemprijs voor de totale set wordt nu € 200

Ceylon

Legacy Member
Up 3
Prijsverlaging: meeneemprijs is € 150.

@ Assioso: heb je interesse in de setup of niet?

Ceylon

Legacy Member
@ Assioso: genoteerd.
Ik kan pas maandag afspreken om de pc te verkopen. Als je tot dan kan wachten, is de setup voor u.

CaSaKe

Legacy Member
euhm
uwen meeneem was 150 ni 130 hé dus normaal zou ik volgens de forum regels nog kans hebben erop....

Gamer

Legacy Member
Meeneemprijs is nog niet geboden noch einddatum bereikt, dus eigenlijk kan men nog verder bieden niet ?

Ceylon

Legacy Member
Ja, ik was inderdaad wat snel. Het was omdat er niemand op geageerde, dat ik snel wilde verkopen.

@ Gasake: als je nog hoger wil bieden, mag je dat zeker. Ik zal uw bod dan in rekening brengen.

Ceylon

Legacy Member
Dan is het in orde :-)
Sorry voor de onduidelijkheid. Stuur me maar een pm voor de afhandeling.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan