Archief - Volledig Mini ITX game systeem

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GX6

Legacy Member
CPU: Intel I5-2405S (6M Cache, up to 3.30 GHz)
CPU Cooler: Antec H2O 620 waterkoeler
Mobo: ASROCK H67M-ITX (Socket 1155)
Memory: 8GB (2x4GB) DDR3 (Corsair Dominator CMP8GX3M2A1600C9)
GPU: EVGA GForce GTX 580DS Superclocked
HDD: 250GB Crucial BX100 SSD (aangekocht 24/07, met aankoopbewijs en garantie)
Case: Silverstone SUGO SG07 incl 600W PS. (link pic)
Heeft een optische CD/DVD lezer.
Windows 10 voorgeïnstalleerd

Input devices:
- Logitech G15 Gaming keyboard*
- Logitech G500 Gaming Mouse*
*Deze krijg je er zo bij

Output Devices:
- Samsung SyncMaster 2494

Alle nodige bekabeling wordt meegeleverd.

Ik verkoop het system wegens tijdgebrek, dubbel gebruik, binnenkort professionele move naar het buitenland, etc, ...
Het systeem wordt met een clean install verkocht, met alle drivers up to date. Volledig ready to go!
Het systeem wordt in één keer verkocht en zou idealiter deze week nog weg moeten.

Vraag- alsook meeneemprijs is 400 euro (Verlaagd!!!)
Minimum is 350 euro (Verlaagd!!!)

Niet het onderste uit de kan me dunkt :).

a168441

Legacy Member
Zou deze pc gepast zijn voor de vriendin die veel met Adobe Photoshop / illustrator en indesign werkt?
en voor mezelf die graag HOTS en gta5 speel ?

Ikzelf ben van Zonhoven, dus hem komen uithalen zou ookal geen probleem zijn.

GX6

Legacy Member
a168441 zei:
Zou deze pc gepast zijn voor de vriendin die veel met Adobe Photoshop / illustrator en indesign werkt?
en voor mezelf die graag HOTS en gta5 speel ?

Ikzelf ben van Zonhoven, dus hem komen uithalen zou ookal geen probleem zijn.

Photoshop en Indesign: Geen enkel probleem!
HOTS: Geen enkel probleem!
GTA5: Op normal settings met "low draw distance" + wat spelen met de texture quality, geen probleem!

G.

GX6

Legacy Member
@Light, 300 is echt te weining, sorry

Meeneem verlaagd naar 400 euro!!!

(Opmerking: momenteel zit ik nog enkele weken in het buitenland voor mijn werk, ik zal terug zijn op 12 november)

$woop

Legacy Member
Indien een legale versie van Win10 325 euro afgehaald voor het geheel.

SimonABC

Legacy Member
Verkoop je zonder scherm, toetsenbord en muis ?

Wat is je prijs?

Groeten,
Simon.

GX6

Legacy Member
@$woop: 325 is onder de vraagprijs

@SimonABC: Bij voorkeur gaat alles in één keer de deur uit

@tomverbinnen: Deze kaart past er zonder probleem in

GX6

Legacy Member
GX6 zei:
CPU: Intel I5-2405S (6M Cache, up to 3.30 GHz)
CPU Cooler: Antec H2O 620 waterkoeler
Mobo: ASROCK H67M-ITX (Socket 1155)
Memory: 8GB (2x4GB) DDR3 (Corsair Dominator CMP8GX3M2A1600C9)
GPU: EVGA GForce GTX 580DS Superclocked
HDD: 250GB Crucial BX100 SSD (aangekocht 24/07, met aankoopbewijs en garantie)
Case: Silverstone SUGO SG07 incl 600W PS. (link pic)
Heeft een optische CD/DVD lezer.
Windows 10 voorgeïnstalleerd

Input devices:
- Logitech G15 Gaming keyboard*
- Logitech G500 Gaming Mouse*
*Deze krijg je er zo bij

Output Devices:
- Samsung SyncMaster 2494

Alle nodige bekabeling wordt meegeleverd.

Ik verkoop het system wegens tijdgebrek, dubbel gebruik, binnenkort professionele move naar het buitenland, etc, ...
Het systeem wordt met een clean install verkocht, met alle drivers up to date. Volledig ready to go!
Het systeem wordt in één keer verkocht en zou idealiter deze week nog weg moeten.

Vraag- alsook meeneemprijs is 400 euro (Verlaagd!!!)
Minimum is 350 euro (Verlaagd!!!)

Niet het onderste uit de kan me dunkt :).

Minimum verlaagd!

S3bring78

Legacy Member
goedemiddag, nog te koop? laatste update dateert van 02/11?
minimum prijs zonder input en output devices?

Light

Legacy Member
Jonges da spel is allang verkocht aan mij ;-) andere topic


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Taipan#

Legacy Member
En waar staat vermeldt dat deze aan jou is verkocht? (Ook al is dit zo..?)
Lijkt me toch een negatieve iTrader waardig voor de verkoper?

Light

Legacy Member
Taipan# zei:
En waar staat vermeldt dat deze aan jou is verkocht? (Ook al is dit zo..?)
Lijkt me toch een negatieve iTrader waardig voor de verkoper?

hij had 2 of 3 topics lopen... over hetzelfde daarmee wss
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan