Murugan
Legacy Member
Wegens opkuis van de 'overschot' verkoop ik:
1) Voeding van het merk Atrix model 720T
Minimum: 13€
Meeneem: 20€
2) Case Coolermaster Cosmos S: is nog in heel goede en complete staat. Afhalen geniet hier wel de voorkeur...
Minimum: 90€
Meeneem: 100€
Staat ook te koop op 2dehands
Moest ik niet direkt reageren, stuur een PM want het is een drukke periode.
1) Voeding van het merk Atrix model 720T
Minimum: 13€
Meeneem: 20€
2) Case Coolermaster Cosmos S: is nog in heel goede en complete staat. Afhalen geniet hier wel de voorkeur...
Minimum: 90€
Meeneem: 100€
Staat ook te koop op 2dehands
Moest ik niet direkt reageren, stuur een PM want het is een drukke periode.