Archief - Verkoop gaming pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nicolas01

Legacy Member
Hallo,

Ik heb een paar maanden geleden de impulsieve beslissing gemaakt om te beginnen gamen.
Nu zijn we weer een paar maanden verder en ik heb andere prioriteiten en geen tijd mits werk en andere hobbys.
Daarom wil ik graag men computer nu verkopen nu ik er hopelijk nog niet teveel verlies op maak.
Een vriend van me heeft deze samengesteld en eerlijk gezegt ken ik er niet veel van.

Ik heb gewoon bij men bestelling (bij alternate aartselaar) in mail even alle items op een rij gekopieerd en hier geplakt.

1 St === Assemblagekosten ===
1 St MSI 4GB D5 X GTX970 Gaming 4G R
1 St MS Windows 8.1 64b Alternate NL
1 St Intel Core i5-4690K 3500 1150 BOX
1 St Corsair RM750 750W ATX24
1 St CM Storm Trooper + Window ATX
1 St Asus DRW-24F1ST 24x SA BK B
1 St Asus MAXIMUS VII HERO Gaming MB Z97
1 St Seag 3TB ST3000DM001 7200 SA3
1 St D316GB 2400-11 Vengeance Pro rd K2 COR
1 St GAM NVIDIA The Witcher 3 WILD HUNT DC
Netto-Som: 1.378,00 EUR
Btw (A): 21,00 % op 1.378,00 EUR = 289,38 EUR

Totaalbedrag EUR 1.667,38

De mail zelf was van 04/2015 dus ik denk dat ik de pc ongeveer van 06/2015 in mijn bezit heb.
Hij heeft volgens mij relatief weinig draaiuren (ik weet niet of daar naar gekeken word)
En juist de usb poorten vanvoor werken niet al van in het begin, ze hebben mij aangeraden drivers enz te installeren maar ik ken hier allemaal niets van dus is niet gelukt. :)

Ik hoopte iets van een €1400 er nog voor te krijgen(?)
Als ik nu te horen krijg dat computers heel rap in prijs dalen en hij nog onder de €1000 waard is ja dan laat ik het liever zo.
Graag jullie mening en of er iets van interesse is?

Groetjes Nicolas

cedricmrtr

Legacy Member
Best eens bij prijsschatting langsgaan. Zeer mooie setup maar denk dat 1400 euro wel niet haalbaar is.
But correct me if i'm wrong!

XYRIS

Legacy Member
cedricmrtr zei:
Best eens bij prijsschatting langsgaan. Zeer mooie setup maar denk dat 1400 euro wel niet haalbaar is.
But correct me if i'm wrong!


Zelfde Systeem bij alternate maar met windows 10 (zelfde prijs) zonder moederbord (hebben ze niet meer) = €1355 + /- 200 mobo = €1555.
(game tel ik niet omdat dit gratis bij de kaart zat)
Kleine 100 minder, maar idd 1400 is zeer optimistisch. :-)

75% nieuwprijs (omdat nog in garantie is) = €1166
Dus ik schat een goeie €1000 minimum haalbaar is (64% nieuwprijs)

Nicolas01

Legacy Member
XYRIS zei:
Zelfde Systeem bij alternate maar met windows 10 (zelfde prijs) zonder moederbord (hebben ze niet meer) = €1355 + /- 200 mobo = €1555.
(game tel ik niet omdat dit gratis bij de kaart zat)
Kleine 100 minder, maar idd 1400 is zeer optimistisch. :-)

75% nieuwprijs (omdat nog in garantie is) = €1166
Dus ik schat een goeie €1000 minimum haalbaar is (64% nieuwprijs)


Ok bedankt voor de reacties alvast!

Mushu

Legacy Member
cedricmrtr zei:
Best eens bij prijsschatting langsgaan. Zeer mooie setup maar denk dat 1400 euro wel niet haalbaar is.
But correct me if i'm wrong!

1400 is inderdaad niet mogelijk, je geeft zelf aan dat de prijs zonder BTW 1.378,00 EUR is, dus eigenlijk vraag je meer als de nieuwprijs ...

Nicolas01

Legacy Member
Mushu zei:
1400 is inderdaad niet mogelijk, je geeft zelf aan dat de prijs zonder BTW 1.378,00 EUR is, dus eigenlijk vraag je meer als de nieuwprijs ...

Zo had ik er nog niet over na gedacht idd.
Mja 1200 zou ook nog mooi zijn natuurlijk.

Slikkah

Legacy Member
Ik denk dat zelfs 1000eu moeilijk haalbaar zal zijn, zowel hier als op 2de hands etc.
Ook de aankoopprijs van Win 8.1 zal nauwelijks iemand interesseren, misschien eens bekijken in aparte onderdelen of er op die manier meer uit te halen valt, soms doen ze wel zotte biedingen op GFX / CPU / Voedingen hier :)
De rest word moeilijker imo.

Nicolas01

Legacy Member
Slikkah zei:
Ik denk dat zelfs 1000eu moeilijk haalbaar zal zijn, zowel hier als op 2de hands etc.
Ook de aankoopprijs van Win 8.1 zal nauwelijks iemand interesseren, misschien eens bekijken in aparte onderdelen of er op die manier meer uit te halen valt, soms doen ze wel zotte biedingen op GFX / CPU / Voedingen hier :)
De rest word moeilijker imo.

Ja kan ik inkomen maar ik ken er te weinig van ik ga da spel ni volledig uiteen beginne halen :)
Ik had gehoopt mss even snel men geld er terug uit te halen maar blijkbaar gaat dat niet echt lukken.
Ik laat hem hier nog even opstaan moest er interesse zijn maar anders zal ik hem bijhouden.

Merci voor alle reacties!

The-Godfather

Legacy Member
Ik ga er van uit dat je de factuur hebt enz.

Dan wil ik een bod doen van €1000 op het geheel als we dit snel kunnen afhandelen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan