Archief - VERKOCHT

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Giovanny

Legacy Member
Elk zijnen dag,

heb hier de hardware te koop van een Mac Pro van 2006.
Het gaat dus over:

  1. Moederbord met daarop twee keer 2.66 GHz dual core Intel Xeon 5150 + coolers
  2. Ram: 2 modules met elk 2x 512mb (2gb in totaal dus)
  3. Graka: nVidia 7300gt met 2x dvi
  4. Voeding

€760 volgens mac2sell !! :doh:

Case zelf is ook te koop: Min. €50 - Mee. €80
Meeneemprijs voor alles: €120
Ik noteer vanaf €10 per onderdeel (buiten de case dan) en sluit af 24u na laatst uitgebrachte bod met sniperregel van 15min.
Verzenden kan via bpost of kiala.
Afhalen kan in Lubbeek.





[edit] nu ook te koop op 2dehands.be
Danke.

Voorlopig hoogste bod robbeke €100

{edit} Heb dan toch besloten om de case ook te verkopen dus het topic en prijzen zijn wat aangepast.

Zymp

Legacy Member
Giovanny, ik stuur je even een pm met een aantal andere vragen/voorstellen die niet 100% hiermee te maken hebben.
Sowieso al 25 euro

Giovanny

Legacy Member
Zymp zei:
Sowieso al 25 euro

Het is €25 per onderdeel hé
emoji4.png

Zymp

Legacy Member
Haha, oeps, over gelezen. :p
Dat was dan al 25 voor het moederbord, en doe er maar 25 bij voor zo een ram module.
Kan je wel de koelers van de CPU er bij doen? Want da's zo een eigen systeem geloof ik he? :)

Giovanny

Legacy Member
OK genoteerd. Koelers komen uiteraard bij het moederbord.

Pakket verkoop heeft ook voorrang uiteraard.

Zymp

Legacy Member
Naar aanleiding van de reden in de PM zou ik graag voorlopig mijn bod annuleren (fout gemaakt) :)

robbeke

Legacy Member
zou u er dan terug een werkende Mac Pro kunnen van maken?
Indien dit zo is, wil ik voor elk onderdeel 10 euro gemonteerd en werkend betalen.
(eventueel heb ik een oude powermac case in ruil )

Giovanny

Legacy Member
De mac is volledig werkend met os en hdd.

Ik heb deze van op't werk en thuis gedemonteerd om uit te kuisen en eventueel als casemod te gebruiken maar bij nader inzien ga ik daar geen tijd meer insteken.
Voor de case zelf noteer ik vanaf €50. Het geheel mag dus weg vanaf €90.

Giovanny

Legacy Member
Vandaag gaat niet meer lukken vrees ik. Ik moet hem dan ook nog terug in mekaar steken :)

Ik heb in mijn vorige post ook een fout gemaakt zie ik: 'Het geheel mag weg vanaf €90' moet dat zijn. In de beginpost staat dat er afgesloten word 24u na het laatst uitgebrachte bod dus daar moet ik mij dan wel aan houden...

robbeke

Legacy Member
Ik zou morgen namiddag eventueel nog kunne, dus dat komt goed uit

Giovanny

Legacy Member
Ok, dus ik noteer €90 afgehaald en sluit af 24u na het uur van deze post.

{edit} morgen 12u exact dus :) dat treft. Ik hanteer ook de sniperregel van 15min.

Zymp

Legacy Member
Als alles erbij is bied ik 95 euro
(sorry robbeke, maar de reden dat ik in eerste instantie mijn bod heb ingetrokken is omdat de case er niet bij was en ik pas te laat zag dat het niet past in mijn Powermac G5 case)

janman

Legacy Member
- In welke staat is de case? (krasjes, gebruikssporen, ...)
- Toevallig geen bijpassend toetsenbord en/of muis?

Giovanny

Legacy Member
Case is in goede staat. Er zijn wel wat krasjes maar ik twijfel eraan of ik die op foto krijg. Ik zal nog foto's posten straks. Geen muis en toetsenbord.







Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan