AzzKickr
Legacy Member
Lap. Ja ik heb hier een defecte Toxic liggen waarbij ik gewoon zelf stockfans op ebay heb gekocht destijds, dus ik heb nog een complete, werkende, originele koeling. Alleen geeft de kaart geen beeld meer. Ik hoop eigenlijk om van deze kaart en de mijne terug 1 werkend en origineel geheel te krijgen.

