Archief - verkocht

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

AzzKickr

Legacy Member
Lap. Ja ik heb hier een defecte Toxic liggen waarbij ik gewoon zelf stockfans op ebay heb gekocht destijds, dus ik heb nog een complete, werkende, originele koeling. Alleen geeft de kaart geen beeld meer. Ik hoop eigenlijk om van deze kaart en de mijne terug 1 werkend en origineel geheel te krijgen.

ns_ripper

Legacy Member
AzzKickr zei:
Lap. Ja ik heb hier een defecte Toxic liggen waarbij ik gewoon zelf stockfans op ebay heb gekocht destijds, dus ik heb nog een complete, werkende, originele koeling. Alleen geeft de kaart geen beeld meer. Ik hoop eigenlijk om van deze kaart en de mijne terug 1 werkend en origineel geheel te krijgen.

Als je zelf nog een toxic hebt, kan je shroud en fans toch overzetten als je dat wenst?

anyway, it's your call ...

AzzKickr

Legacy Member
ns_ripper zei:
Als je zelf nog een toxic hebt, kan je shroud en fans toch overzetten als je dat wenst?

anyway, it's your call ...

Jaja, dat is wat ik bedoel he: van beide kaarten 1 perfect geheel maken terug.

Doe je uw kaart toevallig niet weg zonder die Arctic ? Want daar ga ik niets mee zijn

ns_ripper

Legacy Member
AzzKickr zei:
Jaja, dat is wat ik bedoel he: van beide kaarten 1 perfect geheel maken terug.

Doe je uw kaart toevallig niet weg zonder die Arctic ? Want daar ga ik niets mee zijn

Als ik mijn kaart alleen weg die, ben ik daar even min nog iets mee he ;-)

AzzKickr

Legacy Member
Ja nee, swaar. Maar kon zijn dat je geen probleem had om ze beide apart te verkopen.

ns_ripper

Legacy Member
AzzKickr zei:
Ja nee, swaar. Maar kon zijn dat je geen probleem had om ze beide apart te verkopen.

Dat zou dan al juist willen lukken, dat iemand dat nodig heeft. 'k denk trouwens dat ge der geen slechte zaak aan doet om hem er bij te nemen. Je kan hem achteraf eventueel misschien zelf nog kwijt geraken waardoor uw aankoop nog goedkoper is. Denk dat ge voor 105 euro niet direct iets gaat vinden wat in de buurt van de performantie komt. Maar blijft uw bod nu overeind of niet?

AzzKickr

Legacy Member
ns_ripper zei:
Dat zou dan al juist willen lukken, dat iemand dat nodig heeft. 'k denk trouwens dat ge der geen slechte zaak aan doet om hem er bij te nemen. Je kan hem achteraf eventueel misschien zelf nog kwijt geraken waardoor uw aankoop nog goedkoper is. Denk dat ge voor 105 euro niet direct iets gaat vinden wat in de buurt van de performantie komt. Maar blijft uw bod nu overeind of niet?

Goh ja, zal wel zien waar het eindigt met bieden. Ik heb al lang een R9 290 draaien die de Toxic heeft vervangen dus het is geen must, het had alleen leuk geweest omdat ik dus 1 perfecte zou kunnen maken van de 2 kaarten samen.

€ 115 excl.

ns_ripper

Legacy Member
AzzKickr zei:
Goh ja, zal wel zien waar het eindigt met bieden. Ik heb al lang een R9 290 draaien die de Toxic heeft vervangen dus het is geen must, het had alleen leuk geweest omdat ik dus 1 perfecte zou kunnen maken van de 2 kaarten samen.

€ 115 excl.

Genoteerd

AzzKickr

Legacy Member
@Dj_beats : Als je dus interesse hebt in een donor-Toxic kaart, met doos en alle toebehoren; let me know ;)

ns_ripper

Legacy Member
AzzKickr zei:
@Dj_beats : Als je dus interesse hebt in een donor-Toxic kaart, met doos en alle toebehoren; let me know ;)

Doos en accessoires zijn nog aanwezig. Alleen de originele koeling niet meer ;-)

ns_ripper

Legacy Member
Alles verkocht, voor egpu module + voeding nieuwe topic gemaakt. Hier mag een slotje op
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan