Archief - Varia aan onderdelen (hdd / ram / mobo's / CPU's)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

piotke

Legacy Member
Wat spullen te koop die ik niet meer gebruik.

Ophalen kan in Willebroek.
Versturen kan; op kosten van koper (tarieven via de post)
Uitzonderlijk kan afspreken in Brussel (ik werk aan Centraal - Lebeaustraat / Belgacom)

Hieronder een korte beschrijving me foto's. What you see is what you get, tenzij anders beschreven. Juiste model nummers bv kan je op de foto's vinden.

2 * 2 Gb DDR3 Geheugen, sodimm, Crucial 204 pins
http://meloen.be/ebay/sales/IMG_0777.JPG
http://meloen.be/ebay/sales/IMG_0778.JPG


500 Gb harde schijf, sata; 2.5 inch. Hitachi
http://meloen.be/ebay/sales/IMG_0779.JPG


2 * 1 Gb FB dimm geheugen
http://meloen.be/ebay/sales/IMG_0780.JPG
http://meloen.be/ebay/sales/IMG_0781.JPG


Intel Core 2 Duo E6600, komt met een zalman CPNS 9000 zwart. Met mounting voor socket 775
http://meloen.be/ebay/sales/IMG_0782.JPG
http://meloen.be/ebay/sales/IMG_0788.JPG
http://meloen.be/ebay/sales/IMG_0789.JPG

Intel Xeon 5030 (2.66 / 4 Mb / 667) Dual Processor.
Twee stuks. CPU only:
http://meloen.be/ebay/sales/IMG_0787.JPG
http://meloen.be/ebay/sales/IMG_0784.JPG


LSI/ IBM mr SCSI 320 2x
Met 128 Mb.
TWee stuks, kunnen apart verkocht worden.
www.lsi.com/DistributionSystem/User/AssetMgr.aspx?asset=48358
http://meloen.be/ebay/sales/IMG_0791.JPG
http://meloen.be/ebay/sales/IMG_0790.JPG
http://meloen.be/ebay/sales/IMG_0792.JPG

8 poort SCSI baclplane.
http://meloen.be/ebay/sales/IMG_0793.JPG
http://meloen.be/ebay/sales/IMG_0794.JPG

Supermicro Dual Xeon mobo X7DAE
Vermoelijk BIOS probleem. TWee reserve BIOS chips meegeleverd. Komt met doos / backplane en wat basis documentatie.
http://meloen.be/ebay/sales/IMG_0795.JPG
http://meloen.be/ebay/sales/IMG_0796.JPG

DFI lanparty NF3 250 gb.
Komt met backplane en de gele rounded cables. Alsook doos.
http://meloen.be/ebay/sales/IMG_0797.JPG
http://meloen.be/ebay/sales/IMG_0798.JPG
http://meloen.be/ebay/sales/IMG_0799.JPG

MSI 7228 moederbord.
Model K8ngm-v.
Info: MSI Global ? Mainboard - K8NGM-V
Normaal gezien met backplane.
http://meloen.be/ebay/sales/IMG_0800.JPG


AMD sempron 3000+ socket 754
http://meloen.be/ebay/sales/IMG_0802.JPG



Er komt nog, maar dat is voor later. Doe maar een degelijk bod en we zien wel.

piotke

Legacy Member
Sorry voor de late reactie. Genoteerd. Ik sluit vanavond af.

Ozymandias

Legacy Member
25 excl dan maar. Komt overeen met 65% van de nieuwprijs van 2 latjes ram op tweakers.

paage

Legacy Member
Die HD heeft toch geen slechte sectoren/clusters neem ik aan?

piotke

Legacy Member
Ozymandias zei:
25 excl dan maar. Komt overeen met 65% van de nieuwprijs van 2 latjes ram op tweakers.

Ik overweeg uw bod. Voor 30 euro zou ik minder lang moeten overwegen :)


reavermaster zei:
Bodje van 7e op dat DFIbordje, ge ziet mr

Dat vind ik iets te weinig, voor die prijs laat ik het gewoon liggen tot ik iemand tegenkomen die persé dat bordje wil.

paage zei:
Die HD heeft toch geen slechte sectoren/clusters neem ik aan?

Uiteraard. Ik zal nog een uitgebreide HD tune.

mail je me op [email protected] voor de afhandeling aub.

Hungry®

Legacy Member
piotke zei:
DFI lanparty NF3 250 gb.
Komt met backplane en de gele rounded cables. Alsook doos.
Doe maar een degelijk bod en we zien wel.

10 euro opgehaald in Willebroek.

Hungry®

Legacy Member
graag respons aub, indien niet oké geen probleem maar dan weet ik iets.
Free up hierbij. :D

piotke

Legacy Member
Sorry, wat uit het oog verloren. 10 euro is een fair bod, daar niet van, maar ik had in alle eerlijkheid iets meer verwacht. Het bord is toch 1 van de betere uit zijn reeks geweest...

Dus het spijt me, op ebay haal ik er het dubbele uit, dusja ;)

Hungry®

Legacy Member
tja, sukses dan verder, 15 euro opgehaald ga ik niet boven. By the way, die BIOS batterij ziet er maar lamentabel uit tenzij het een minder goede foto is natuurlijk.Wordt sowieso steeds vervangen door een nieuwe maar dat is dan weer 3 euro meer natuurlijk.

Geckmeister

Legacy Member
Zijn de 2.5 hdd en het 2x2 So-Dimm DDR3 nu verkocht of nog beschikbaar ?

Interesse in beide dan.

piotke

Legacy Member
Geckx zei:
Zijn de 2.5 hdd en het 2x2 So-Dimm DDR3 nu verkocht of nog beschikbaar ?

Interesse in beide dan.

HDD is verkocht, tevens het enige uit deze thread.
Sodimm is nog beschikbaar.


Goldsaint zei:
20€ inclu op de E6600

Zo'n CPU is het dubbele waard.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan