Archief - VANAF GRATIS : CPU, RAM, MOBO, 4-in-3 module, kabels, graka en meer

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mister_Beerke

Legacy Member
Omdat ik geen idee heb van interesse of waarde is alles hier vanaf gratis.
indien er een meeneemprijs is bepaald, dan is dit op basis van prijzen die ik op andere sites heb gevonden voor vergelijkbare items.
Geen meeneemprijs = gratis

foto van grootste deel
detailfoto's op aanvraag

Verzending onder voorbehoud. Geen verzending van gratis items
Ik sluit af op zondag 20 Maart, tenzij meeneem geboden (ook op gratis artikels)
Sniper regel van 24u

AMD Athlon X2 7750 Black Edition
meeneem = € 10
bod van € 4 = successor

Scythe Mugen 4 PCGH Edition
meeneem = € 10
nooit door mij gebruikt. Heb deze van iemand gekregen, maar enkel volledig voor Intel van wat ik kan zien.
foto
meeneem geboden door Sphinx606

Icy Dock 3-in-1
meeneem = € 5
meeneem geboden door rev1ve

Cooler Master 4-in-3 Module NOOIT GEBRUIKT
meeneem = € 15
bod van € 2 = The_wave

EVGA E-GEFORCE 8800GT
meeneem = € 10
bod van € 5 = nvdr2001

Alpine GT 64
meeneem = € 5
bod van € 1 = Sphinx606

1800Mah herlaadbare smartphone batterij met micro USB kabel
meeneem = € 2
bod van € 0 = Awaces

4x 1gb Corsair XMS3 DDR3 Ram CM3X1G1600C9DHX
meeneem = € 20
foto
bod van € 9 = Sphinx

p5q3 deluxe/wifi met ongeïdentificeerde cpu en zalman cooler (niet getest!) met Zalman Fancontroller (werkt wel)
meeneem = € 10
foto
meeneem geboden door h.lecter

Antec Fusion Remote Max Mediacenter case
meeneem = € 10
In redelijke staat, niet volledig vanbinnen. heb hem gebruikt in combinatie met icy dock, andere drive bays uitgehaald voor betere airflow
foto
meeneem geboden door rev1ve

2x CAT 5e utp kabel ~1,6m
PS1 controller
D-link Aitplus G 2,4Ghz WAP zonder antenne
smartphone kussen (roos)
dell usb muis
Nokia 2330 met 2 laders
VGA verlengkabel (male to female)
blackberry micro usb kabel
2x scart adapter
DVI kabel
Cooler master A8015-20cb-3bn-f1 fan
Reeds opgeëisd door awaces

awaces

Legacy Member
€ 0 excl op alles :D

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

Mister_Beerke

Legacy Member
GENOTEERD!!! :p

dit betekent dat jij reeds de eigenaar bent van het volgende:
2x CAT 5e utp kabel ~1,6m
PS1 controller
D-link Aitplus G 2,4Ghz WAP zonder antenne
smartphone kussen (roos)
dell usb muis
Nokia 2330 met 2 laders
VGA verlengkabel (male to female)
blackberry micro usb kabel
2x scart adapter
DVI kabel
Cooler master A8015-20cb-3bn-f1 fan

Maandag 21 Maart weten we wat je daar nog bij kan meenemen.

nvdr2001

Legacy Member
Scythe Mugen 4 PCGH Edition -5euro
4x 1gb Corsair XMS3 DDR3 Ram CM3X1G1600C9DHX -5 euro
EVGA E-GEFORCE 8800GT - 5 euro

Mister_Beerke

Legacy Member
@h.lecter : voor de duidelijkheid herhaal ik even dat ik deze niet kan testen, en ik weet ook niet welke CPU erin zit. Heb deze ooit (paar jaar geleden) werkend uit een pc gehaald en niet meer naar omgekeken.

ik vrees wel voor de backplate :/ zal nog eens rondkijken

Als je je bod bevestigd, dan noteer ik.

Sphinx606

Legacy Member
Scythe Mugen 4 PCGH Edition meeneem
Cooler Master 4-in-3 Module NOOIT GEBRUIKT bod 1€
Alpine GT 64 bod 1€
4x 1gb Corsair XMS3 DDR3 Ram CM3X1G1600C9DHX bod 9euro
AMD Athlon X2 7750 Black Edition 1€
+ verzending

yezzer

Legacy Member
4x 1gb Corsair XMS3 DDR3 Ram CM3X1G1600C9DHX bod €10,00
AMD Athlon X2 7750 Black Edition bod € 3,00

Mister_Beerke

Legacy Member
@XYRIS : bod op Alpine GT genoteerd.

@yezzer : genoteerd

Gelieve wel het bieden proper te houden en per € 1 over te bieden. Alvast bedankt!

XYRIS

Legacy Member
Mister_Beerke zei:
@XYRIS : bod op Alpine GT genoteerd.

@yezzer : genoteerd

Gelieve wel het bieden proper te houden en per € 1 over te bieden. Alvast bedankt!

Mijn bod vervalt als ik enkel voor cooler nog genoteerd ben, beetje gek
om dubbel of meer verzending te betalen :-)

Mister_Beerke

Legacy Member
Laatste up, ik sluit af om 20u

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan