Archief - UITVERKOOP PC ONDERDELEN!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

prekii

Legacy Member
Vanwege upgrade naar nieuwe pc verkoop ik dit:

HARDWARE:
SOCKET 775 MSI G31M MIN 20€
CM ELITE CASE + extra fans MIN 30€
GEFORCE 9600GT 512MB MIN 30€
VOEDING 450W met 4 pin, 6 pin, 6 sata, 1 moederbord 24polig. MIN 15€
VOEDING ANTEC EARTHWATT 55W met 2x6pins, 1x4pin, 1x8pin, 9 sata MIN 30€
Antec Earthwatts EA 500 prijzen | Core | Tweakers.net Pricewatch

+extra randapperatuur!

Logitech g11 MIN 20€ Verkocht aan kenshi
logitech media keyboard MIN 10€ Verkocht aan kenshi


MEENEEM HARDWARE TOTAAL 150€
MEENEEM RANDAPPERATUUR 30€ Verkocht aan kenshi

NIEUWE RANDAPPERATUUR:

HEADSETS:
SENNHEISER HD201MIN 20€
SANDBERG HEADSET MIN 20€
LOGITECH PREMIUM MIN 15€
RAZER BARRACUDA MIN 20€ (is wel versleten maar werkt nog prima, micro heeft soms last van gekraak)
Microfoon zalman MIN 5€

FANS:
Coolermaster 120mm 10€
Random FAN 5€

MUIZEN:
Laptop muis (of pc) Siemens MIN 10€

Enkele fotos van de nieuwe randapperatuur
http://apload.de/bild/110567/220420110381NVN8Q.jpg
http://apload.de/bild/110568/220420110361P9T4D.jpg
http://apload.de/bild/110569/220420110351E8VG7.jpg
http://apload.de/bild/110570/2204201103710Y8VC.jpg

prekii

Legacy Member
Neen. toch bedankt om even te verwijzen, vond dat topic niet meer terug.

Geckmeister

Legacy Member
10 euro op logitech media keyboard indien Azerty en goede staat (dus geen afgesleten toetsen of krassen in plastic) (foto?)

prekii

Legacy Member
Geckx zei:
10 euro op logitech media keyboard indien Azerty en goede staat (dus geen afgesleten toetsen of krassen in plastic) (foto?)

Die is nog nieuw vanuit de winkel waar een vriend van mij gewerkt heeft, geen 1 afgeslepen toetsje

prekii

Legacy Member
geckx bot genoteerd! dit artikel (keyboard) sluit ik vanavond nog af!

successor

Legacy Member
20 op de G11, afgehaald of excl.


Van waar in Antwerpen ben je ?

Kenshi

Legacy Member
25€ afgehaald op de g11 indien azerty

<edit>
Ik ga onmiddellijk de meeneemprijs bieden van 30&#8364; voor de randapparatuur afgehaald

Kan er dit weekend omkomen, dus stuur maar pm voor afhandeling

prekii

Legacy Member
Kenshi zei:
25€ afgehaald op de g11 indien azerty

<edit>
Ik ga onmiddellijk de meeneemprijs bieden van 30€ voor de randapparatuur afgehaald

Kan er dit weekend omkomen, dus stuur maar pm voor afhandeling

VERKOCHT AAN Kenshi (randapperatuur)

Cerv.Be

Legacy Member
prekii zei:
Neen. toch bedankt om even te verwijzen, vond dat topic niet meer terug.

Off-topic maar wel interessant voor u: Wanneer je een topic aanmaakt kan je je hierop 'abboneren'. (Zie maar bij de opties) Zo vind je jouw topics altijd terug onder 'Gebruikersinstellingen'.

EasyB

Legacy Member
Kan die antec voeding tot in Brussel geraken (en dan niet via de post) ?

Goldsaint

Legacy Member
30&#8364; inclu op de: VOEDING ANTEC EARTHWATT 55W met 2x6pins, 1x4pin, 1x8pin, 9 sata

Goldsaint

Legacy Member
trek mijn bod terug in.

dacht dat de voeding van mijn oude pc defekt was maar na het uittesten van het een en ander blijkt dat het moederbord defekt is.

sorry en succes nog met de verkoop prekii

successor

Legacy Member
25 afgehaald op de 9600GT
VOEDING 450W met 4 pin, 6 pin, 6 sata, 1 moederbord 24polig. : &#8364;10 afgehaald
CM ELITE CASE + extra fans : &#8364;15 excl.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan