Archief - Twee behuizingen (Lancool & BitFenix) + Noctua NH-D14 CPU koeler.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

m_t

Legacy Member
1) Bitfenix Survivor Core behuizing.
Is maar enkele maanden gebruikt geweest...
In absolute nieuwstaat.

images


Komt in de originele verpakking.

Nieuwprijs : rond 80 - 90€

Start: 45€
Meeneem : 60€


2) Noctua NH-D14 CPU koeler Verkocht @ maccie
Een van de beste koelers die er zijn.
Is maar enkele malen gebruikt geweest om te testen.

Is eigenlijk splinternieuw... zie foto's enkel posts lager toegevoegd.

noctua_nh_d14_logo.jpg

Review

Start : 45€
Meeneem: 60€


3) Behuizing Lancool PC-K62 - Red Dragon Window Edition VERKOCHT @ DJones

images



Dit is een mid-tower behuizing die exclusief voor Caseking.de gemaakt werd.

Voor wie de case niet kent, hij is vanbinnen volledig rood gespoten en heeft rode led ventilatoren; 1 achteraan (12cm), 2 top (14 cm) en 1 vooraan (14cm).
Daarbij is er een sturing voorzien voor deze 4 fans.

Ik heb twee zijpanelen bij deze case, één mét window en één zonder.

De case is van eind maart 2010 en in perfecte staat.

Komt met originele verpakking, alle accessoires,...
Kost nieuw 110€

Start: 45€
Meeneem: 65€


Prijzen en biedingen zijn steeds exclusief !
Afhaling geniet voorkeur, verzenden kan op kosten en risico van de koper.

m_t

Legacy Member
Mijn topics werden gedelete ??? En er werd mij gevraagd om deze terug in te voegen bij het 3de topic.

Enkel te hopen dat de mensen de weg terug vinden die reeds geboden hadden.

Mr.Hankey

Legacy Member
beste, ik had al reeds 45 excl geboden op de noctua ;) was ook verbaasd dat je topics weg waren :o

DJones

Legacy Member
Behuizing Lancool PC-K62 - Red Dragon Window Edition

indien case krasloos is (ook window)

bod 65€ excl

m_t

Legacy Member
DJones zei:
Behuizing Lancool PC-K62 - Red Dragon Window Edition

indien case krasloos is (ook window)

bod 65€ excl

Dat was bevestigd. Hierbij is meeneem geboden en is deze verkocht. ;)
Ik zal je een Pm doen voor afhandeling.

rafbanaan

Legacy Member
€50 excl noctua

Maar is dit een review sample ? Anders, mag dat wel het doorverkopen ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan