Archief - TR mini ITX desktop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jastas

Legacy Member
Is eigenlijk een animo check, dus geen garantie dat verkoop/ruil doorgaat!
Wordt enkel als geheel verkocht, eventueel touchscreen apart.

Ruilen kan tegen andere hardware (kom niet af met een sata schijfje...), 24" tft scherm, lcd tv, logitech squeezebox,...

totale kostprijs lag rond de 300eur

Ik heb hier een mini ITX setup liggen, betaande uit het volgende:

Gigabyte MIB 5140 case waarvan de voeding vervangen is door een picoPSU van 90W, originele voeding is wel nog beschikbaar!

Intel D510MO moederbordje (slechts enkele weken oud, factuur beschikbaar)

1Gb DDR2 ram

sata schijfje van 160Gb

De desktop komt met een Dell 15" TFT, én/of een 7" touchscreen schermpje (werkt perfect, dsub ingang en usb), drivers zijn er voor alle windows versies, mac, linux,...

De setup komt zonder een OS, linux ubuntu werkt echter perfect en snel!

foto's: ImageShack Album - 4 images

ideaal voor een car mp3 setup, htpc, muziek server,...

indien vragen, shoot!

the_buster

Legacy Member
hoeveel verbruikt dat ding met windows 7 er op met enkel een hd aangesloten

jastas

Legacy Member
Hoeveel ie met win 7 verbruikt weet ik niet, maar volgens deze test icm. een 2.5" schijf max 30W, dus ruimschoots binnen de mogelijkheden van de voeding (kan 90W aan)

reken met een 3.5" schijf en een dvdram een 50-60 watt

jastas

Legacy Member
upke! doe gerust een voorstel, we komen er wel uit!
Liefst geen voorstellen via pm graag!

ruilen tegen een snelle gpu of tft hebben de voorkeur

the_buster

Legacy Member
hoeveel voor het mobo apart want das eigenlijk het enige dat ik nodig heb

jastas

Legacy Member
liefst alles tesamen, maar ik denk er over na!

Ruilen heeft echter de voorkeur

jastas

Legacy Member
allez moest er nog interesse zijn, ik doe het mobo + case mss apart weg

case + picopsu: 70eur
mobo: 60eur (is slechts twee weken oud + garantie)

freQ

Legacy Member
jastas zei:
allez moest er nog interesse zijn, ik doe het mobo + case mss apart weg

case + picopsu: 70eur
mobo: 60eur (is slechts twee weken oud + garantie)
Bod van €100 voor mobo + case.

jastas

Legacy Member
freQ zei:
Bod van €100 voor mobo + case.

bod genoteerd!

voor alle duidelijkheid: case is met de originele psu, dus die picopsu + adapter (100W) is nog te koop!

Ook de touchscreen is nog te koop

kabouterwesley

Legacy Member
Als je er kassasoftware op krijgt grote interesse ;)
(Voor in een café)

jastas

Legacy Member
kabouterwesley zei:
Als je er kassasoftware op krijgt grote interesse ;)
(Voor in een café)

mja ik ken niets van kassa software, al ben ik een liefhebber van het betere caféwerk... :D

ik dacht dat kassa's ook maar gewone pc's zijn waar 386 software op draait. Welke software gebruik je?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan