Archief - [TK/TR] Krachtig, stil ITX systeem! (NIEUW/HTPC?)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BETA911

Legacy Member
Hello ppl,

Na enkel een paar dagen van aankoop van deze PC moet ik hem helaas alweer weg doen.
Heb een financiële terugslag gekregen en doe hem daarom terug weg als ik terug de prijs die ik ervoor betaald heb er beetje uit krijg. Dat was 665 euro exclusief verzendkosten. Facturen, garantie en alle toebehoren zijn er nog bij alsof het nieuw is. De volledige kast is dubbel geïsoleerd met geluidsmateriaal en tevens wordt alles gekoeld met één enkele ventilator. Samen met de SSD start hij volgens meetprogramma's op in 10 seconden!

De onderdelen zijn besteld bij de webshop op 11-08-2011 maar zijn pas 2 weken later aangekomen en geassembleerd. Totaal heeft het systeem misschien een handvol uren gedraaid en staat nu stil!

Onderdelen:
  1. ASUS P8H67-I B3 Revision
  2. Silverstone SG-05 450W
  3. Silverstone SF01
  4. Nexus SA-120
  5. Scythe Samurai ZZ
  6. Arctic F12 PWM
  7. Intel Core i3 2100 (3.1Ghz / LGA1155)
  8. Sony AD-7710H
  9. OCZ Agility 3 120GB (SATA-600)
  10. Geil DDR3 2 x 4GB 1500Mhz/CL9/1.5v

Prijzen:
Minimaal --> 545 euro
Meeneem --> 590 euro
Dat is amper 82% of 88% van de nieuwprijs terwijl het praktisch nieuw is!

Foto's:
http://dl.dropbox.com/u/16312033/ITX/403089.jpg
http://dl.dropbox.com/u/16312033/ITX/403088.jpg
http://dl.dropbox.com/u/16312033/ITX/403090.png

Enkele punten:
  • Kan op andere plaatsen verkocht worden.
  • Kan opgestuurd worden in Belgïe (11,40 euro) en Nederland (13,50 euro) zelf. Altijd lokale tarieven dus. Prijzen zijn verzekerde verzending!
  • Word niet in aparte onderdelen verkocht (!!!).
  • Prijs is hoog, is ook amper tot bijna niet gebruikt.
  • Kast heeft plaats voor 2.5" HDD (al bezet) en voor een 3.5" (nog open).
  • De CPU wordt passief gekoeld door de airflow van de voorste ventilator. Temperaturen zijn ~30°/55° (idle/load).
  • Systeem is amper hoorbaar, en zeer snel.

Ik zoek volgende onderdelen wel nog:
  • GTX560 Ti (voorkeur naar de Twin Frozr van MSI, maar niet verplicht nodig).
  • Harde schijven van 1TB of meer. Mag elk RPM zijn, wel enkel SATA (3/6)!
  • LGA775 quadcore CPU, maakt niet uit welke, moet quadcore zijn!
  • 2 x 2GB of 2 x 4GB DDR2 geheugen. Snelheid 800Mhz of hoger. Merk maakt niet uit!


Verzenden kan in België en in Nederland naar elk land van Europa :) .
Voor ons Belgen en Nederlanders dus gewoon de lokale tarieven zoals we gewend zijn van BPost en TNTPost! Zie ook mijn andere advertenties!!!

BETA911

Legacy Member
ShPonGle zei:

sg05-dimension.jpg

SuPeRFunk

Legacy Member
Heb je er zelf een videokaart in gebruikt en/of voor welke doeleinden had je hem gekocht?

Wasbeer

Legacy Member
enige kans dat ik de ssd apat kan kopen aangezien ik mijn vertex3 moet binnendoen en graag niet zonder ssd val

grtz

BETA911

Legacy Member
SuPeRFunk zei:
Heb je er zelf een videokaart in gebruikt en/of voor welke doeleinden had je hem gekocht?

Heeft een GTX560 Ti van MSI (Twin Frozr II/OC) in gestoken. Doel was een zeer stil maar toch krachtig game systeem te maken. Wat was gelukt, totdat de rekeningen erna binnenkwamen van andere dingen en ik het geld beter nodig had :) .

Wasbeer zei:
enige kans dat ik de ssd apat kan kopen aangezien ik mijn vertex3 moet binnendoen en graag niet zonder ssd val

grtz

Kan je bespreken met de nieuwe eigenaar dan. Ik doe het liefst alles samen weg.

Justchill

Legacy Member
offtopic/

Hoe doe je dat, zo direct linken naar files in dropbox? Laatst achter gezocht maar niet gevonden.

offtopic/

BETA911

Legacy Member
Justchill zei:
offtopic/

Hoe doe je dat, zo direct linken naar files in dropbox? Laatst achter gezocht maar niet gevonden.

offtopic/

Een PM was ook fijn geweest :) . Maar zo behulpzaam als ik ben, klik.

Justchill

Legacy Member
Ge zijt een schatje!
files moeten blijkbaar in public folder staan, daarom lukte de share dus niet.. thx.

keulen

Legacy Member
Zeer overpowered voor een HTPC... maar vrij lage prijs. Al valt het ver buiten mijn budget, deze verdient een schaamteloze bump

jimsken

Legacy Member
Als je dan toch openstaat voor ruilen :) : SSD ruilen tegen seagate 500gb HD + 100€?

BETA911

Legacy Member
Maak er 110 euro van en we hebben een deal :) .

Bekijk het langs de kant dat je weet dat deze SSD werkt (omdat er nogal veel DOA zijn of binnen paar dagen gebruik al RMA moeten).

jimsken

Legacy Member
Sorry maar dat vind ik net iets teveel van het goede:

Nieuwprijs (bij alternate) voor de SSD: 139€
Waarde van een 500GB HD: 15 à 20€ + 100€ opleg vind ik al een zeeer mooi bod voor een tweedehands item.

Bij 110€ opleg betaal ik nagenoeg de nieuwprijs, dus dan begrijp je m'n redenering wel hè.

Ik verhoog m'n bod dus niet. Het is echter uw beslissing, dus indien niet ok voor jou, succes met de verkoop.

BETA911

Legacy Member
Point taken. Als niemand anders (binnen een zeer korte tijd) met een bod komt dan zal ik je deal aanvaarden, oké?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan